Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 040 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:21

294

0

188



040 LOONA

Loona pov.

De deurbel gaat en ik spring recht.Ik huppel blij naar de duer.Ik doe de deur open en mijn glimlach word meteen groter.Ik geef de pizza jongen zijn geld en neem de pizza over.ik gooi de dozen op tafel."ETEN ETEN ETEN LEKKER ETEN"gil ik.Meteen lopen Marry en Niall de keuken binnen.Ik grinik even en ga zitten.Harry komt de keuken binnen en knipoogt.Er is geen enkele stoel over en harry staat nog recht.Hij loopt naar me toe en trek me recht.Ik slaak een verontwaardigt kreetje.Hij gaat zitten en trekt me op zijn schoot.Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas.En ik snuif zijn geur op.Liefdevol kijk hem aan.Hij heeft geen idee wat hij met me doet.als ik hem zie gaat mijn hart vanzelf sneller slaan.En zijn lippen passen peerfect op de mijne.Alle vlinders die dan in mijn buik rondvliegen.Ik zou voor altijd bij hem willen zijn.Een eenzame traan rolt over mijn wang.ik veeg hem vlug weg.mijn honger gevoel is meteen weg.ik sta recht en loop weg.ik ga Harry zijn kamer binnen.Ik laat me vallen op zijn bed en luide snikken verlaten mijn mond.Binnen 6 dagen zie ik hem weer een maand niet dat kan ik niet.Ik kan hem niet vergeten.Hij is mijn eerste grote liefde.ik hoor geklop op de deur en Danielle komt met rode ogen mankend binnen."Gaat het met je voet"vraag ik schor.ze knikt.ik hoorde je hoorde de deur opengaan dus ik kwam eens kijken"zegt ze lief.ze komt naast me zitten en slaat haar arm om me heen."waarom doet liefde toch zo'n pijn"snik ik.Danielle kijkt me verbaasd aan."alles gaat toch goed tussen jij en harry"zegt ze."ja maar ik zal hem weer moeten missen"snik ik."ik weet het.Het is niet leuk he altijd afscheid nemen"zegt ze.ik knik.Wat ben ik blij dat ik toch zo'n vriendin heb.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.