Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 041 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:22

173

0

173



041 LOONA

Loona pov.


de deur gaat open Harry kijkt me bezorgt aan."ik ga wel even"meld Danielle.Ze staat op en mankt weg.Ik kijk haar bezorgt na."wat is er loona"vraagt Harry terwijl hij naast me komt zitten.Er zit een grote ruimte tussen ons.Ik schuif wat dichter en leg mijn hoofd op zijn schouder."het is gewoon ik zal je nog een maand moeten missen en dat is me gewoon teveel.Ik kan niet meer zonderje Hazz"fluister ik.Hij draait zich naar me toe en pakt mijn gezicht vast met zijn handen."Loona"pervelt hij."We zullen zoveel mogelijk bellen,skypen,emailen en als we vrij hebben kom ik naar je toe"zegt hij.Mijn gezicht klaart een beetje op en mijn hart maakt een sprongetje.De afstand tussen ons word kleiner en Ik voel zijn adem tegen mijn gezicht.ik plant mijn lippen op de zijne.dan gromt mijn maag weer.We kijken elkaar lachend aan."Kom we gaan eten"fluistert hij.We lopen door naar de woonkamer en iedereen kijkt ons bezorgt aan."wow is er iemand gestorven"zeg ik.zayn schud lachend zijn hoofd."oef gelukkig"zeg ik en huppel naar de tafel.Om lekker te eten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.