Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 042 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:24

580

0

170



042 LOONA

Loona pov.

Mijn gsm gaat en ik druk op het groene hoorntje."Hallo"zeg ik opgewekt."hey loona het is hier Emilia"hoor ik haar opgewekte stem zeggen.Een gil verlaat mijn mond."aa je meent het oo ik heb je echt gemist.je raad het nooit ik ben in londen he"zeg ik opgewekt terwijl iedereen kijkt naar me."wel ik heb een verassing ik ben ook in londen ik wil je komen opzoeken je mama vertelde me van je operatie waar ben je"vraagt ze."Omg omg marry gaat suer blij zijn"zeg ik terwijl ik het adres erbij zeg."ok tot straks"zeg ik."MARRY Emilia komt naar hier ze is in londen"gil ik vrolijk.marry springt gillent recht waardoor Niall zijn pizza uit zijn handen valt."hee"komt er verontwaardigt uit zijn mond.Marry loopt naar me toe en geeft me een knuffel."eum girls wie is Emilia"vraagt Louis."Oh dat is een goede vriendin van ons"zeg ik.Louis knikt. "hoe ziet ze eruit" vraagt harry.ik kijk hem met open mond aan."styles shut up"gil ik.Hij kijkt me lachend aan en staat recht."je weet toch dat je de enige voor me bent he"zegt hij terwijl hij zijn armen om mijn middel slaat.koppig kijk ik weg.Hij draait mijn hoofd naar hem toe en kust me zacht en teder.de rest kijkt ons glimlachend aan.Ik glimlach en geef harry een tik tegen zijn zitvlak.Hij grinikt even en gaat weer zitten.ik ga op zijn schoot zitten en sluit mijn ogen."zen zen zen"zeg ik terwijl ik mijn handen omhoog hou.Ik hoor er een paar griniken."zen waarom is iedereen toch zo abnormaal zen"zeg ik op een rara toon."zen waarom is loona toch zo'n klein stout meisje"zegt Louis op de zelfde toon.Glimlachend open ik mijn ogen."LOUIS"."LOONA"."KAPPEN IK VIND HET NIET LEUK" gil ik."KAPPEN IK VIND HET NIET LEUK" doet Louis me na met een eng stemmetje.Iedereen ligt ondertussen dubbel."ik ben niet klein"zeg ik terwijl ik koppig voor me uit staar met mijn handen gekruist."eu dat ben je wel maar je bnt echt wel leuk"schreeuwt Louis.Ik kijk hem blij aan."dat is beter"mompel ik.Iedereen zit lachend naar zijn buik te grijpen."he zitten jullie ons uit te lachen"gil ik.Liam en Zayn knikken."aaaaaaaaaaaaaaa"gitl Louis dramatisch waardoor iedereen meteen zwijgt."we hebben straks een vrouwelijke gast en het is hier een bende"schreeuwt Louis met een nadruk op vrouwelijke."eu Louis alles ligt gewoon zoals het ligt"zegt Liam en Danielle knikt."eu ja het ligt hier eigenlijk echt niet erg hoor Louis"zegt Nial met zijn mond vol.ik knik."ja het ligt hier tochgewoon"zeg ik.louis begint dramatisch al schreeuwend rond te lopen.ik kijk hem raar aan.ik kijk naar Marry en we staan recht en doen gewoon lekker mee.why not who cares.Op den duur doet bijna iedereen mee behalve Zayn,Liam en Danielle.Dan gaat de bel.Iedereen gaat meteen zitten en ik en Marry lopen naar de deur.We tellen tot drie en doen gillend open.Emilia kijkt ons eerst raar aan maar doet dan doodleuk mee.ik sluit de deur en we lopen traag naar de woonkamer."ooo ik heb jullie twee echt gemist"zegt ze terwijl ze ons in een knuffel neemt.ik knuffel haar lachend terug."dus wie zijn dat"vraagt ze wijzend naar de jongens."wel dat is onde direction Niall,Liam,Danielle,zayn,Louis en harry"zeg ik terwijl Hij opstaat."En ik ben haar vriendje"zegt hij glimlachend.Emilia begint te lachen."jullie zijn echt een leuk stel"zegt ze vrolijk.Zayn staat al naast Marry en ze drukt een kus op zijn wang."je gaat me toh niet zeggen dat dat je lief is"vraagt ze.Marry knikt lachend haar hoofd."jullie zijn twee weken weg en hebben allebij een lief"gilt ze.We knikken lachend."zoe cool"."en dan is ben jij Liam zijn vriendin"vraagt ze aan danielle.Danielle knikt vrolijk.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.