Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 043 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:24

214

1

194



043 LOONA

Loona pov.

Iedereen had Emilia graag vooral louis ik denk dat er wel nog iets kan bloeien tussen die twee."wat is je lievelings eten"vroeg Niall geïntresseerd."wortels"gilde ze vrolijk."omg meen je dat nu omg dat is ook zo van mijn cool jij bent mijn wortelbuddy"schreeuwt Louis.Emilia springt recht en begint een raar dansje te doen.louis doet mee en ik kijk ze lachend aan."ok we gaan niet weer beginnen he "gil ik.ik voel harry zijn hand op mijn bil en ik glimlach naar hem."hey babe"fluistert hij in mijn oor."hello honey"zeg ik terug.Hij kijkt me lachend aan."oo i hate school"gil ik luid.iedereen kijkt me lachend aan behalve Marry."wat is er Marry"vraag ik."ik dacht nu eindelijk niet aan school en jij moet het nu verpesten"gilt ze.ik kijk haar lachend aan."sorry"zeg ik vlug.ze begint weer te praten met zayn."ik vind dit wel leuk"zeg ik."wat" vraagt Harry."wel onze vrienden zo samen"zeg ik.Hij glimlacht."inderdaad inderdaad"zegt hij.ik kijk op de klok en zie dat het al negen uur is."gyus ik ga slapen he"zeg ik terwijl ik opsta."en ik ga mee"zegt harry.Ik glimlach en zwaai nog eens naar iedereen.ik loop naar harry zijn kamer en kleed me uit.ik doe mijn pyjamma aan en ga in bed liggen.eeen paar minuten later voel ik twee sterke armen om me heen en val ik in slaap.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 3 mei 2013 - 1:00:
Ik wil je story niet verpesten maar Lou houdt niet echt van wortels