Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 043 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:25

345

0

165



043 LOONA

Loona pov.

geeuwend open ik mijn ogen.ik draai me om en zie Harry me lachend aankijken."wat"vraag ik verbaasd."je bent zo schattig als je slaapt"zegt hij terwijl hij een kusje op mijn neus drukt."Kijk jij naar mij als ik slaap"vraag ik."soms"zegt hij schouderophalend.ik geef een zacht tikje op zijn arm.Ik sta op en loop naar mijn valies.Ik open hem en kijk heel aandachtig wat ik ga aandoen.Uiteindelijk na lang kijken neem ik een setje uit.Ik draai me grijnzend om."wat"vraag ik."wel het is gewoon grappig dat meisjes altijd veel moeten doen tegen dat ze weten wat ze aan willen doen"zegt hij lachend.Ik kijk hem verontwaardigt aan."waar is de badkamer"vraag ik."3 de deur links"schreeuwt hij."Harry ik ben niet doof"mompel ik terwijl ik naar de deur loop ."sorry honey"zegt hij.ik grinik en loop naar de badkamer deur.ik klopen ven want je weet maar nooit dat er een van de jongens er in zit.Ik krijg geen antwoord dus ik ga naar binnen.Ik leg mijn kleren op de wastafel en doe mijn pyjamma uit.ik loop naar de douch en en leg hem aan.Ik wacht even tot het warm wordt en stap er dan onder.De warme stralen doen deugd aan mijn huid.Na 5 minuten stap ik ervan onder en neem een handdoek.ik kleed me aan en doe een laagje Mascara aan en een beetje bruinsel.ik doe mijn haar in een simpele staart en kijk nog eens goed in de spiegel.ik loop naar buiten en kom Zayn tegen in boxer."sexxy hoor"grinik ik.Hij lacht en trekt me in een knuffel verbaast sla ik mijn armen om hem heen.Na een paar minuten duwt hij me van hem af.ik kijk hem verbaasd aan."ik had nood aan een knuffel"zegt hij schouderophalend.ik knik."Leuke ketting"lacht hij."I nowe"gil ik en loop weer verder.Ik ga terug binnen in harry's kamer en zie dat hij ook al zijn kleren aan heeft."leuke ketting"zegt hij.Ik lach."weet ik anders was hij niet van mij"zeg ik.lachen komt hij op me af.hij slaat mijn armen om me heen en duwt zijn voorhoofd tegen de mijne.ik grinik en plant mijn lippen op de zijne.ik ben toch zo gelukkig.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.