Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 044 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:26

243

0

176



044 LOONA

Loona pov.

"kom laten we gaan eten"grinik ik.Hij knikt en doet de deur voor me open."hmm dat mag je wel vaker doen hoor"zeg ik."wel wen er maar niet aan"zegt hij terwijl hij een tikje op mijn neus geeft.We lopen naar de woonkamer en iedereen zit daar al."he leuke ketting"grinkt Niall."weet dit zeg ik al voor de 3de keer vandaag"zucht ik."mooie ketting"roepen Louis en Liam tegelijk.Ik zucht en geef ze een vernietigende blik."he als blikken konden doden waren ze nu al lang dood en van mij mag Liam blijven leven hoor"zegt Danielle.Ik kijk even naar Emilia en grinik om Haar outfit .Ja Emilia is zot van snorren ik heb die ketting voor haar cadeau gegeven.Ze is gewoon beginnen gillen en heeft in haar pyjamma een rondje in haar straat gelopen.ik en Marry lagen toen plat van het lachen."leuke ring"grinik ik."ja ik weet het cool he heb ik van mam gekregen vorige week"zegt ze trots."hou jij dan van snoren misschien"vraagt Zayn.Ze kijkt hem beledigd aan.ik kijk naar Marry ."leuke ring"zeg ik wijzend naar haar ring."ooo thanks"zegt ze terwijl ze me een knuffel."en leuke schoenen"zeg ik.Ze lacht."Ik zal ook moeten hakken aan doen of ik lijk hier de kleinste wel"gil ik."dat is beter voor mij"zegt Harry daarop.ik steek mijn tong naar hem uit."im sorry Honey"zegt hij dan terwijl ik op zijn schoot gaat zitten.ik kijk naar Niall en zie iets raars in zijn ogen.Hij kijkt vlug weg dus ik trek er me niet veel van aan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.