Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » every one is in love -one direction » 045 LOONA

every one is in love -one direction

23 juni 2012 - 22:27

240

4

236



045 LOONA

Loona pov.

Ik neem de laaste hap van mijn broodje en loop naar Harry's kamer.Uit mijn valies neem ik mijn lievelings pumps uit.Ik loop terug naar de rest en marry begint te lachen."wat ik wilde niet de kleinste zijn"zeg ik verontwaardigt.Harry grinikt."Gaan we even gaan wandelen"vraag ik poeslief.Hij zucht en gaat staan."Jippie"gil ik terwijl ik in mijn handen klap.De rest schiet in de lach.Ik steek mijn tong uit.Hand in hand lopen we naar de deur.ik kijk nog eens achter me en zie Niall moeilijk kijken.Ik schud mijn hoofd en schenk mijn aandacht op Harry.Samen lopen we hand in hand het hotel uit."is er hier ergens een mooi plekje"vraag ik.Hij denkt na en knikt dan."ja volg me"fluistert hij in mijn oor.We lopen nu al een halfuur tot we aankomen bij een prachtige plek komen."wauw"fluister ik."en mooi"vraagt Harry.Ik knik en geef hem een kus op zijn lippen."I love you"zeg ik."Love you to"zegt hij en geeft me een kusje op mijn neus."Laten we zwemmen"stel ik voor."Maar we hebben geen zwemkleren bij"zegt hij.Ik haal mijn schouders op."Maar we hebben wel een onderbroek aan"zeg ik.Hij knikt.In bh en mijn slip loop ik over het brugje.Plots voel ik Harry's Warme armen om me heen waardoor ik stop.Hij springt met mij recht in het water.Wat me doet gillen.Proestend komen we boven.We zwemmen naar elkaar toe en Ik plant mijn lippen op de zijne.Ik sla mijn armen om zijn nek.Ik kijk hem verliefd aan.I love hem so much.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 3 mei 2013 - 1:05:
Als je niet verder gaat kom ik persoonlijk bij je deur staan en ga ik je stalken xx KOESJAH


dreamangel zei op 1 jan 2013 - 21:26:
snel verder plz melding


shania13
shania13 zei op 15 okt 2012 - 18:52:
No words for this het is gewoon zooon mooi verhaal
Pleaasee een melding als je verdr bent?!

Grx


chelscullen
chelscullen zei op 23 juni 2012 - 22:32:
fantastischprachtigadembenemend