Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Killerpilze » De weg naar geluk - Killerpilze - » De weg naar geluk - killerpilze -

De weg naar geluk - Killerpilze -

4 okt 2008 - 21:07

1696

1

383



De weg naar geluk - killerpilze -

- TIJDSPRONG; een weekje later-

Natasja POV;

Je bent weer 2 í  3 kilo afgevallen, maar je denkt dat Jo en Mäx het niet merken.. Fabi zie je wel eens bezorgd kijken, maar dat negeer je gewoon. Jullie hebben net gegeten, althans, de jongens hebben net gegeten, jij hebt niks aangeraakt en wilt ook niet eten. Je geeft Jo een kus, en hij kust gelijk terug. 'ik ga even douchen..' zeg je tegen de jongens. 'mag ik mee?' vraagt Jo lachend terwijl hij je tegen de muur duwt en blijft kussen. 'Neee' antwoord je ook lachend. Je loopt lachend naar boven en laat Jo beneden achter. 'Je wilt haar, Jo, geef toe, je wilt met haar naar bed!' zegt Mäx lachend tegen Jo.



Jo POV;

je moet lachen om Mäx opmerking. 'Ja, ik wil haar' zeg je glimlachend. Jullie lopen met drie zachtjes naar boven en je kijkt door het sleutelgat van de badkamer. je word er nogal geil van 'Ze heeft de deur niet op slot gedaan, ze wil jou ook, sla je slag!' zegt Fabi lachend. Je loopt de badkamer binnen en ziet dat ze schrikt en snel een handdoek omdoet.'em wat doe jij hier?' Vraagt ze lachend. 'mee douchen..' Je duwt haar weer tegen de muur en kust haar weer, terwijl je zachtjes onder de handdoek gaat met je hand. 'ik word ongelooflijk geil van je.. weet je dat..?' fluister je in haar oor. 'Jo, ik wil nog niet..' zegt ze zachtjes. 'nee, gewoon douchen, niks anders..' zeg je glimlachend. 'ik .. ik schaam me voor mijn lichaam, Jo..' Zegt ze zachtjes. ' hoeft je niet te schamen..' nar een tijdje staan jullie samen te douchen terwijl je je armen om haar heen hebt. Je begint haar weer te kussen en duwt haar ruw tegen de muur. 'Jo! Hou op! Ik wil het niet, ok?!' roept ze, en je moet weer denken aan wat er met Mäx en haar was gebeurd. 'Met Mäx wel, met al die andere mannen ook, maar met je eigen vriend? Nee, dat niet!' roep je buiten jezelf. je duwt haar ruw weg en begint je aan te kleden. 'klootzak!' hoor je natasja zachtjes zeggen. 'WAT ZEI JE?!' je wilt naar haar toestappen om haar eigenlijk te slaan, maar je schuift uit.. alles word gelijk zwart voor je ogen.



Natasja POV;

OMG, jo, hij bloedt.. je ziet steeds meer bloed op de vloer en begint te huilen, terwijl je naast hem gaat zitten en je hoofd op zijn borstkas legt. 'laat me niet alleen! alsjeblieft niet!'

Mäx;

Je hebt alles zien gebeuren door het sleutelgat en roept Fabi. Samen gaan jullie samennaar binnen. Fabi rent gelijk naar Jo toe, en jij gaat Natasja helpen met aankleden . Ze is helemaal in shock. 'Mäx, bel de ziekenwagen! Jo ligt dood te bloeden!'Roept Fabi wanhopig tegen je. Je belt de ziekenwagen. 'ze komen eraan..' zeg je zachtjes. Je ziet hoe Natasja in snikken uitbarst, en naast Jo gaat zitten, terwijl ze zijn gezicht streelt. 'Blijf van hem af! dit is jou schuld!'roept Fabi kwaad naar haar. 'Fabi!' zeg je kwaad. Dan hoor je de ziekenwagen. de rest gebeurd allemaal heel snel, Jo word in de ambulance gedragen, en er mag maar 1 persoon mee, Je vind dat Natasja mee mag, maar Fabi zit al in de ziekenwagen. Zo snel mogelijk pak je de auto en rijden jij en Natasja erachteraan.



Fabi POV;

'Wat heeft die slet je aangedaan..?' zeg je zachtjes, terwijl je naar je broer kijkt. ondertussen is zijn hoofd al verzorgd, en gaat alles weer goed. je ziet dat hij zijn ogen opendoet. 'w..w..waar ben ik?'vraagt hij. 'in de ziekenwagen.. Natasja had je geduwd! En ze wou niet eens mee in de ziekenwagen!' zeg je. je liegt, maar je hebt het jezelf zo ingebeeld, dat je het zel ook geloofd.



Jo POV;

Je weet niet meer wat er is gebeurd, maar je gelooft Fabi, als je Natasja ziet zal je eens een goed woordje met haar spreken! jullie komen aan bij het ziekenhuis en je word nog onderzocht.



Natasja POV;

Om, dadelijk gaat hij dood.. Je zit huilend naast Mäx in de wachtkamer van het ziekenhuis. ineens komt er een dokter aan. 'ik.. ik heb slecht nieuws voor jullie..' zegt hij zachtjes, en gelijk voel je de tranen weer over je wangen lopen. 'hij mag al naar huis!' zegt de dokter lachend. Opgelucht haal je adem, en als Jo, ondersteund dor Fabi weer binnenkomt lopen, vlieg je om zijn hals. 'Ik was zo bang dat je dood ging!' zeg je tegen hem, maar hij kijkt je kwaad aan. 'alles is ok, maar niet dankzij jou! Bitch, denk maar niet dat je vanavond bij mij kan slapen, ga maar bij Mäx liggen, die heb je toch zo graag?!' Hoor je hem woedend zeggen. Je ziet Mäx even verbaast kijken als jou, en Fabi even kwaad als Jo..

Jo POV;

Pff. als het echt zo is, wat Fabi zegt, dan kan ze de pot op! Maar het leek wel alsof ze zich echt zorgen maakte.. Jullie zijn bij de auto aangekomen. 'Fabi, jij gaat vanvoor naast mij zitten. Jo, jij en Natasja gaan samen vanachter zitten, en als ik maar 1 scheldwoord hoor, dan gooi ik je de auto uit! ik ben da geruzie tussen jullie echt BEU! ok?' zegt Mäx kwaad, dus je gaat maar vanachter zitten en kijkt naar Natasja. Je ziet dat ze tranen in haar ogen heeft.. ze huilt.. voor jou.. Je legt je hand op die van haar en glimlacht. 'sorry, dat ik daarnet zo deed.. maar Fabi zei dat je me duwde.. en me dood wou hebben enzo..' Fluister je zachtjes in haar oor. 'WAT?!' roept ze gelijk. Je ziet Mäx door de achteruitkijkspiegel [wat n woord ] naar je kijken. 'Mäx, stop eens even.' zegt ze tegen Mäx, die braaf stopt. ze stapt uit en sleurt Fabi lettelijk naar buiten. 'Wat heb jij tegen Jo gezegd!? je weet dat ik van hem houd! je bent gewoon jaloers!' roept ze kwaad. 'sorry.. ik was inderdaad jaloers.' zegt hij zachtjes en gaat gewoon terug in de auto zitten. Natasja gaat ook weer naast je zitten, en je moet lachen om haar gezichtsuitdrukking. Na een tijdje zitten jullie weer te kussen, terwijl Mäx glimlachend naar huis rijd.



-Tijdsprongetjee-

Jullie zijn Waarheid, durven of doen aant doen =D



Mäx POV;

'Natasja, WDD?' zeg je lachend. ' Doen! ik ben geen watje!' hoor je haar lachend antwoorden. 'Ok, Jo, Natasja, kom maar even mee!' Je loopt lachend met ze naar de keuken, en zorgt dat fabi niks hoort. 'ok, Natasja, ik en Jo houden een videocamera voor het sleutelgat, terwijl jij met Fabi in zijn kamer bent. Je moet alles toelaten wat hij doet, behalve dan echt naar bed gaan met hem he, en als hij kust, moet je terugkussen enzo, dan gaan wij kijken of hij braaf van je af blijft, ofdat hij je echt wil' zeg je lachend.



Jo POV;

Eigenlijk vind je het maar niks, maar je knikt, je wilt wel eens zien wat je broertje doet op zo'n moment... jullie lopen terug naar de kamer . 'ik heb het geweigerd' hoor je natasja tegen fabi zeggen. 'ik moest een Seksfillm met Jo opnemen!' Je grinnikt, en begrijpt waarom ze dat zegt, want Fabi mag niks weten. 'Ok, Natasja, nieuwe opdracht; ga een kwartier met Fabi naar zijn kamer.' zegt Mäx

Fabi POV;

'Ok, geen probleem'zeg je lachend, en je loopt met Natasja naar je kamer. ze doet de deur achter zich dicht en gaat naast je op bed zitten. 'eh, waa zullen we over praten..?' vraag je een beetje onwennig.Ze haalt haar schouders op en glimlacht. Mijn god, wat is ze mooi als ze glimlacht. Je pakt voorzichtig haar hand en kijkt haar aan. 'ik.. ik vind je heel leuk.. héél leuk.. maar.. je houd van Jo hè..?' vraag je zachtjes. Ze knikt, maar toch druk je je lippen op de hare. Je bent best verbaast.. Je had verwacht dat ze je weg ging duwen ofzo, maar ze kust gewoon terug. Al snel zitten julie hevig te tongen ×D Je duwt haar achterover op bed en gaat bovenop haar zitten, terwijl je verder kust. Omg, dit voelde zo goed..



Mäx POV;

Je hebt de videocamera voor het sleutelgat en kijkt samen met Jo op het scherm. 'Oeh, het word warm daar!'zeg je lachend, en je ziet hoe Jo chagrijnig meekijkt. 'Hij wil gewoon mijn vriendin inpalmen!' zegt hij. Je moet lachen om zijn reactie en kijkt op je horloge. 'HET KWARTIER IS VOORBIJ!' roep je terwijl je op de deur klopt. 'volgensmij hadden ze het best leuk..'zeg je voor de grap tegen Jo, terwijl hij je nep-boos aankijkt



Natasja POV;

Wow, hij kon wel goed kussen.. eigenlijk vond je het wel erg dat ze het hadden gefilmd enzo.. maarja.. Je hoort Mäx en Jo terug naar beneden gaan en geeft Fabi nog snel een kus op zijn mond. ' het was heel gezellig'zeg je lachend en hij glimlacht ook, terwijl jullie samen naar beneden lopen. 'en wat hebben jullie gedaan?'vraagt Jo gelijk als jullie beneden zijn. 'eh, gepraat'zegt Fabi gelijk, en je knipoogt naar Jo. 'Ok, Nu ik!' zeg je lachnd. 'Fabi Doen, durf of waarheid?' 'Doen!' roept hij lachend. 'ok, probeer Mäx op te geilen, en we willen het zien, dat hij geil is!' Zeg je lachend. Mäx kan er minder mee lachen. 'ds ni grappig!'roept hij gelijk. 'Ojaweeel' zegt Jo, terwijl jullie in een deuk liggen.



Fabi POV;

'Ok, Mäx ga maar op de bank liggen.' Zeg je lahcend, terwijl je walgend je hand op zijn kruis legt. 'Beeld je in dat er een mooi meisje bij je zit, naakt, terwijl ze je masseert op je gevoelige plekje'zeg je lachend, terwijl je hem "daar"masseert. Je voelt dat het niet werkt en begint te lachen. 'Ok, ehm, denk dat dat meisje Natasja is, en ze masseert je naakt. '



Mäx POV;

Omg, niet í¡an denken Mäx, niet aan denken. spreek je jezelf in. Maar toch zie je het voor je, hoe je Natasja vastpakt en begint te kussen.. Man, wat zou je dat fijn vinden. Je voelt dat je geil word van die gedachte en je hoort Fabi, Jo en Natasja in de lach schieten.. Je schaamt je dood en krijgt een rode kop.. 'Aawh, Mäxi is verlegen!' hoor je Natasja zeggen, en ze geeft je een kus op je wang.


Reacties:


YourDiaryx3
YourDiaryx3 zei op 29 dec 2008 - 0:21:
Snel verder!!!!