Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It toke a minute to steal my heart » 0.01

It toke a minute to steal my heart

11 juli 2012 - 16:26

282

0

221



0.01

Name: Sophie Lauren Campbell Age: 15 Hobby’s: piano spelen, zit op hockey, houd van dansen en tekenen, zit samen met Amy op een teatherschool en treden vaak samen op, werkt samen met Amy bij de Hitkrant en de H&M. Is helemaal verslaafd aan One Direction, vooral Harry. Kookt graag, ze heeft een vriendje: Jayden Name: Amy Megan Efron Age: 16 Hobby’s: zingen, zit op voetbal, houd van dansen en mode, zit samen met Sophie op een theatherschool, nichtje van Zac Efron, Erg rijk, werkt samen met Sophie. Is helemaal verslaafd aan One Direction, vooral Niall. Spreekt graag af met vrienden, ze heeft een vriendje: Milan. Ik-persoon; Sophie

‘Over 2 dagen is je verjaardag al!!’ roept Amy uit het niets. ‘Ja, ik weet het, dan word ik eindelijk 16’ zeg ik. ‘Weet je al wat je gaat doen of niet?’ ‘Nehee’ zeg ik een beetje geïrriteerd. Amy is een schat van een meid, maar wel erg nieuwsgierig. We zaten bij mij op de kamer een beetje over van alles te praten, maar dat leidde meestal toch weer tot One Direction, aangezien ze overal in mijn kamer hangen. ‘Hoe gaaf zou het zijn als we op jou verjaardag naar hun concert gaan!’ riep Amy blij. Meteen ging ik weer fantaseren over hoe ik ze zou gaan ontmoeten, en hoe Harry (mijn droomboy) verliefd op mij wordt. ´Hallo, ben je daar nog? Je was zeker weer aan het fantaseren Harry of niet?´ vroeg Amy lachend. ´Hou je mond´ zei ik, maar ik voelde mezelf al blozen. Ik hield van die jongen, elke keer als ik me down voelde maakte hij me aan het lachen, ook al kende hij mij niet. Het klinkt misschien vreemd, maar als ik hun video diaries van X Factor terug kijk of hun optredens voel ik me gewoon zo gelukkig, en Amy heeft hetzelfde gevoel. Het is fijn om een vriendin zoals Amy te hebben, iemand die je met je hele hart kan vertrouwen en ook veel leuke dingen mee kan doen en vooral veel lachen.

´Blijf je eten Amy?´ vroeg mijn moeder. ´Als dat mag´zei Amy `´Natuurlijk!´samen liepen we naar beneden. ´Lieverd, begon mijn vader, ´Je bent bijna jarig en we hebben voor jou en Amy allebei een leuke verassing´ Vragend en verbaasd keken Amy en ik elkaar aan. Wat zouden ze nu weer van plan zijn…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.