Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Alex Evans » A fallen star needs a mediatric » Hoofdstuk 4

A fallen star needs a mediatric

4 okt 2008 - 21:33

329

5

341



Hoofdstuk 4

Alleen Jamie blijft zitten. Hij kijkt Audrey met een veelzeggende blik aan. 'dit is niet goed' verduidelijkt hij zijn blik. Audrey knikt zachjes 'wat nu?' vraagt ze met een gebroken stem. Jamie haalt zijn schouders op. 'Je hebt een serieuze mediatruc nodig als je dit leven wilt blijven houden. En vooral je naam zuiveren!' Zegt Jamie na een tijdje denken. Audrey zakt dieper in haar stoel en dent na. 'mediatruc mediatruc..' spookt er door haar hoofd. Uiteindelijk staat Jamie op en kijkt Audrey aan. Audrey waakt op uit haar gedachten en kijkt Jamie aan. 'denk erover ik zal dat ook doen en laat me iets weten als je een idee hebt' zegt Jamie. Audrey knikt 'laat jij dan ook iets wete' Audrey schud Jamie's hand. Jamie loopt de deur uit. Audrey zakt weer neer. Ze zit met de handen in haar haar. Wat moet ik doen denkt ze. Ze voeld haar gsm trillen. Ze kijkt en ziet dat ze een bericht heeft. Ze opent 'heyy girll there's a hugh celeb party tonigh Be there bitch!' leest ze. Ze zucht diep. Haar eerste stap naar een zuivere naam. 'Sorry can't come' stuurd ze terug. En weer ontsnapt er een zucht uit Audrey's mond. 'Goodbye old life welcome new life' fluisterd ze tegen zichzelf. Ze staat op en loopt naar buiten. Een hele hoop fotografen wachten haar op. Hopend dat ze weer iets fout doet. Ze duwd haar zonnebril beter op haar neus en loopt naar haar auto. Ze probeerd al de papparazzi te negeren. Ze roepen vanalle dingen. Ze probeert zich een weg te banen door de papparazzi door. als ze uiteindelijk de pers voorbij is vernelt ze de auto en rijd naar huis. De enige plek waar de papparazzi niet is... Een zachte traan zoekt zijn weg naar beneden. mensen denken dat dit leven gemakkelijk is.. Mensen wensen voor dit leven. maar pas als je het leven lijd. Weet je dat het meer negatieve kanten heeft dan iedereen denkt...


Reacties:


WhippedCream
WhippedCream zei op 12 okt 2008 - 20:00:
Whooeeeeejjj,, das kut!
Paparrazi,, lijkt me zooo vreselijk!!


Libra
Libra zei op 6 okt 2008 - 20:31:
arm arm schaap
(ok weet geen verdere comentaar )
Kuss.


CUPCORE
CUPCORE zei op 6 okt 2008 - 18:43:
hij is mooi. n_n'
verder jij :3
zeg je t weer als de volgende er is? [a]

xox


Luzifer
Luzifer zei op 5 okt 2008 - 20:53:
Snel weer verder!


Mango
Mango zei op 5 okt 2008 - 14:30:
Hmm. the dark side of fame. Nja.. snel verder Laat je me het weer weten?