Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Zayn's eye.. » Chapter one § Zayn's eye..

Zayn's eye..

19 juli 2012 - 19:37

155

1

258



Chapter one § Zayn's eye..

De wereld was nog nooit zo duister geweest. Het is net als.. een zwart gat. Een zwart gat waar als je langer naar keek je het gevoel had dat je erin opgezogen werd. Het is niks.. Levenloos. Je kunt je haast niet voorstellen dat sommige mensen een wereld daar in zien en sommige niks, zoals mij. Die wereld heb ik gezien, het is prachtig. Het mooiste wat ik had, maar nu is die zicht weg en zie ik alleen maar een zwart gat.

Daar zat ik dan. In mijn rolstoel. Geen beweging, geen woorden die over mijn lippen kwamen.. Ik had het opgegeven. De wereld die ik zag was zo mooi, zo prachtig. En nu ben ik blind. wat heb ik er nog aan eigenlijk? Als ik toch niks kan zien kan ik toch beter doodgaan? Of heb ik er nog wat aan, omdat ik nog kan voelen, horen en praten? Ik werd gestoord door een deur die geopent werd. Ik keek in de richting waar het geluid vandaan kwam. 'Amina liefje.' de stem van me moeder maakte me rustig. Ik glimlachte en zei: 'Mam, alsjeblieft kom binnen!' Mijn moeder kwam me elke dag bezoeken in het ziekenhuis. Het ongeluk gebeurde 3 dagen geleden. De operatie was zwaar geweest, maar de doktors hebben hun best gedaan. De kapjes voor mijn ogen mochten er gelukkig morgen af en dan zou ik voor de eerste keer met blinde ogen kijken..


Reacties:


Hermelien
Hermelien zei op 26 juli 2012 - 20:28:
Gosh..
Dit is best heavy stuff!
Een kleine tip, probeer echt te voelen als je hoofdpersonage.
Heel intens, maar voor je eerste fanfiction hier is dat een dikke tien waard.
Kusjes