Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Zayn's eye.. » Chapter two § Zayn's eye..

Zayn's eye..

19 juli 2012 - 19:38

328

2

245



Chapter two § Zayn's eye..

Ik schrijf korte hoofdstukken maar het word wel een lang verhaal. Hope you like it :) x

'liefje hoe gaat het met je?' vroeg mijn moeder. Ik hoorde dat ze een stoel pakte en tegenover mijn rolstoel kwam zitten.'het gaat redelijk,' zei ik eerlijk.'maar ik heb geen pijn mam, maak je daar maar geen zorgen over.' 'Amina, ik ben er echt verdrietig over mijn kind. Ik vind het echt vreselijk voor je, maar een ding moet je weten. ik ben er altijd voor jou en samen gaan wij door dit heen komen. Dat beloof ik je.' ik begon te glimlachen. 'ach mama je bent er altijd voor mij dat weet ik toch.' mijn moeder was de beste moeder van de hele wereld, ze deed tegenwoordig alles voor mij omdat ik het zelf niet kon. mijn vriendinnen en familie holpen mij ook altijd. Ik ben aan de ene kant wel blij dat het is gebeurt tijdens de zomervakantie, dan had ik geen problemen gehad op school. Ach ja, school. Helaas moet ik naar een blinde school toe door de omstandigheden. Ik moet nog zo veel leren..
De tijd ging snel voorbij terwijl ik met mijn moeder een gesprek zat te voeren over koetjes en kalfjes.
Ons gesprek werd gestoord door iemand die naar binnen kwam. 'sorry, maar de bezoek tijd is voorbij mevrouw.' ik herkende de stem van de dokter en keek op. 'En Amina, hoe voel je je?' 'wel goed hoor' zei ik met een glimlach. ik hoorde mijn moeder al haar spullen bij elkaar pakken. 'Amina hier heb je nog een reep chocola.' ik stak mijn hand uit en ik voelde aan de reep. 'dankjewel mam.' ze drukte een kus op mijn voorhoofd en zei haar dagelijkse woorden. 'op tijd slapen he liefje en let alsjeblieft goed op jezelf.' ik zuchtte nadrukkelijk en zei: 'oke mam, ga nou maar weer weg.' ik hoorde haar al naar de deur lopen en zwaaide wat onhandig.'doei schat, ik hou van je.' 'hou ook van jou.' riep ik er nog achteraan en hoorde toen de deur dicht gaan.


Reacties:


Hermelien
Hermelien zei op 26 juli 2012 - 20:31:
Dit is echt sad..
Ik was even enkele dagen offiline cause twee allerbeste vriendinnen
waren hier. Anyway dit rawks!
Seriously!
Kusjes


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 23 juli 2012 - 19:10:
Dit is eigenlijk best zielig... Praying for a happy end!!