Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » A bloody romance » Hoofdstuk 2: De botsing

A bloody romance

11 maart 2009 - 21:43

337

2

237



Hoofdstuk 2: De botsing

De dag ging snel voorbij en ik stapte na school in mijn auto en begon na te denken over de plannen van Finn. Hij wilde met een groepje naar Port Angeles om daar naar een film te gaan. Verleidelijk.
Al snel gingen mijn gedachten naar het groepje nieuwe leerlingen.
Waarom bleven ze zo in mijn hoofd hangen, ze waren net zoals iedereen.
Ik reed naar huis. Zonder na te denken reed ik mijn favoriete maar langere route naar huis. Ik kwam langs het bos en reed een zijpad in.
Ik herkende een liedje op de radio en zette het harder. Terwijl ik mee nuriede, reed ik een weg verkeerde weg in. ‘Verdorie.’ mompelde ik en probeerde om te keren. De weg was te smal en het lukte niet, ik besloot door te rijden.
Ik bleef om mij heen kijken om te zien of ik ergens kom om draaien. Opeens schoot er iets voor mijn auto en ik gaf een gil.
Met een bonkend hard hield ik het stuur zo recht mogelijk, wat verbazend goed lukt, als je nagaat hoe geschrokken ik was.
Het bleke ding was zo snel weg, dat ik twijfelde of het er wel was.

Ik kon het niet geloven! Het leek wel...een...een mens...!
Ik dacht zelfs dat ik hem herkende, die nieuwe jongen in mijn Spaanse les.
Opeens voelde ik een pijn aan mijn vingers en ik merkte dat ik het stuur vast geklemt dat. Rustig blijven ademen, zei ik in mezelf. Het hielp niet.
Het kon toch niet de jongen zijn? Het kon gewoon niet!
Ik had het...ding geraakt met mijn auto, een mens moest dan toch gewond raken?
Uiteindelijk haalde ik mezelf over om uit te stappen, kijken of ik iets zag.
Ik liep langs mijn auto en keek en schrok.
De voorkant van mijn auto lag in deuken! Er zaten krassen op en een grote deuk.
Ik zuchte, dit zou mij een fortuin kosten.
Verderop werd de weg breder en ik wist dat ik daar wel kon draaien.
Ik stapte weer in, maar dit keer reed ik langzamer, ik was bang weer iets aan te rijden.


Reacties:


inke
inke zei op 17 maart 2009 - 22:02:
ga snel verder!
het is echt spannend
laat je het me weten als er een nieuw deel bij is??


COMPLICATEDx
COMPLICATEDx zei op 14 maart 2009 - 15:04:
snel verder!