Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Zayn's eye.. » Chapter nine § Zayn's eye..

Zayn's eye..

24 juli 2012 - 12:07

815

3

230



Chapter nine § Zayn's eye..

Dankjewel voor je reacties @ZoeyRedbird! Makes me happy :3 Oh en ik word geopereed aan mijn keel :s maar wel door een aardige chirurg.. Dit is trouwens het laatste stukje, enjoy <3

Ik liep ergens over een drukke plek. Er kwamen van alle kanten mensen. Ze botsten tegen mij aan. Her en der hoorde ik wat gemompel:'kijk eens uit!' of 'loop voor je!' maar die negeerde ik. Ik zocht wat steun op een plek, maar ik had het juist mis. In plaats van op de stoep te lopen realiseerde ik me dat ik op de weg liep doordat een auto langs me heen zoefde..

POV Zayn Malik:

Terwijl ik buiten wat handtekeningen aan het uitdelen was zag ik een smekende en huilende vrouw bij Paul (onze bodyguard). Ze keek me smekend aan en begon mijn naam te roepen. Ik keek verbaasd op. Paul kwam naar mij toe en haalde een paar fans van mij weg die over de hek heen klommen. Ik was er onderhand wel gewend aan geraakt. 'wat is er?" vroeg ik. 'Er is een vrouw die dringend met je moet praten.' zei hij zuchtend. Ik keek naar de vrouw en zag in haar ogen dat ze het echt meende. ik knikte goedkeurend naar Paul. Ik liep met de vrouw uit de menigte en ze begon al meteen te praten. 'Zayn alsjeblieft je moet mij geloven, maar je hebt een nichtje. Ze heet Amina. Haar echte naam is Amina Malik, haar pakistaanse vader, jou oom, Wajid Malik heeft haar verlaten toen ze nog twee was.' Ik keek haar met grote ogen aan. 'Oom wajid!?' schreeuwde ik van verbazing. 'Ja! je moet haar helpen Zayn ze is nu weggelopen. Ze is blind en ik heb geen idee waar ze is je moet me helpen haar vinden! Alsjeblieft!.' zei de vrouw huilend. Blind? had ik een blinde nichtje? waarom heeft niemand mij dat in hemelsnaam verteld? Ik moest aan de gevolgen denken van Amina. Ik bedacht me geen moment en waarschuwde de jongens en Paul. Ik legde alles zo snel mogelijk uit. Alles ging zo snel dat ik zelf meteen met Harry weg ging en naar Amina gingen zoeken.

POV Amina:

Ik raakte in Paniek en begon te schreeuwen. Ik keek om me heen en zag niks. Ik begon om hulp te roepen, maar ik hoorde niks. Auto's toeterden en remden. Ik begon te huilen. Dit was het einde. Ik zou dit nooit overleven, maar op dat moment hoorde ik een stem. 'MARIA?' riep ik. Geen antwoord. 'MAMA!?' Nog steeds geen antwoord, alleen maar geschreeuw. 'Amina ik ben het! Ik kom eraan hou vol!'
Ik herkende die stem van ergens maar waar?
Opeens voelde ik twee gespierde armen mij optillen. 'Amina waarom ben je weggelopen?!'
Het was Zayn. Ik begon te huilen. Hij droeg mij een poosje en ik zag nog steeds niks, het kon me niet schelen wie dit zag en hoe ze hierop reageerden. ik wilde nog steeds blijven leven en Zayn Malik had zojuist mijn leven gered. Achter me hoorde ik nog een stem. Harry styles.. Dit was niet te geloven. ze kwamen mí­j gewoon redden. Ik was opgelucht en zei door mijn tranen. 'Dankjewel..' Ik had de hele weg mijn ogen stijf dichtgehouden. Toen hij me neer zette voelde ik al heel veel knuffels. ik wist niet van wie maar ik hield ze vast. ik was zo bang geweest. 'Amina sorry het spijt me' fluisterde mijn moeder. ik knikte en zei dat het allemaal wel goed kwam. Maria hield mij stevig vast en zei:'ik ben zo blij dat je terug bent.' ze huilde. ik stelde hun zoveel mogelijk gerust en ging toen naar mijn neef toe. Ik probeerde hem te zoeken. Ik hoorde ergens vlakbij zijn stem. Ik voelde dat iemand mij vast hield. 'Heeii, Amina ik ben het, je neef..' zei Zayn. Ik voelde me zo gelukkig en opende mijn ogen. Hij schrok en ik hoorde de stem van Liam, Harry, Niall en Louis ook. Toen ze bij ons waren hoorde ik hun zeggen. 'Wow.' , 'Wat is er met je ogen? ben je blind?' , 'Je hebt super mooie ogen meid' Ik was verlegen en knikte maar wat. 'Ja, ik ben blind. Dankjewel dat je mij hebt gered. Ik ben je super dankbaar. Hoe kan ik je ooit bedanken?' vroeg ik huilend. Ik hoorde de jongens praten, maar ik was alleen gericht op zayn. Ik voelde dat hij aan het glimlachen was en fluisterde: 'Blijf maar voor altijd mijn lieve nichtje en beloof me dat je nooit meer wegloopt.' ik knikte en hij nam mij ergens naar toe. Ik voelde dat ik op de rode loper stond met de jongens. De fans hoorde ik gillen. Ik hoorde een paar flitsen. Zayn begeleide mij voor een positie. Er werden veel foto's van ons gemaakt en ik lachte veel. Op het einde kwam Zayn naar mij toe terwijl ik wat met de jongens praatte. 'Mag ik je my little eye noemen?' ik keek hem verbaasd aan. Hij lachte en aaide over hoofd. 'Omdat je zulke mooie ogen hebt Amina, mag ik je my little eye noemen?'
Ik lachte en knikte.


Reacties:


dreamangel zei op 4 jan 2013 - 23:15:
snel deel 2 plz meldimg dan


Tweety
Tweety zei op 27 juli 2012 - 22:08:
waaauuuuuw(L) ik hou van dit verhaal, ik moest in het begin huilen ( ik weet, ik ben een jankerd:p)

mooi geschreven(L)


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 24 juli 2012 - 23:16:
waaaaauw!!! keimooi einde!!

en graag gedaan voor de reacties XD