Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » 'Stand alones » x Cinderella

'Stand alones

24 juli 2012 - 17:57

151

0

123



x Cinderella

[url=]Inspiring song[/url]

[center]
Donkerblauwe golven kabbelden zoekend over het sompige zand. Mijn voeten raakten het koude water en een onwillekeurige rilling gleed langs mijn ruggengraat naar beneden. Het verdorde riet kraakte bij de wind die zacht over de zee raasde. Het was een perfecte zomerdag. Mijn moeders witte zomerjurk zwierde opgetogen langs mijn huid. Enkele zonnestralen deden het water schitteren. Wanneer ik mijn ogen sloot kon ik haar parfum bijna ruiken.
Mijn moeder overleed toen ik heel jong was. Ik heb nooit begrepen waarom mijn vader wilde hertrouwen - tot ik oud genoeg was om het motief te begrijpen.
Mijn stiefmoeder Meredith is een harteloze, oude vrijster zonder enig IQ. Maar zij is niet half zo erg als haar twee dochters Isabeau en Katherine.
Het ergste is waarschijnlijk dat mijn vader, kort na zijn huwelijk met Meredith, stierf. Het huis dat ik ooit mijn thuis kon noemen was nu volledig van Meredith.

- wordt vervolgd -


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.