Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » just a movie » three

just a movie

29 juli 2012 - 21:46

604

5

360



three

Baby you light up my world like nobody else The way that you flip your hair gets me overwhelmed But when you smile at the ground it aint hard to tell You don't know oh oh You don't know you're beautiful... One Direction - What Makes You Beautiful

'Wat?', zei de jongen met zwarte haren?
'Je weet heel goed waar ik het over heb', zei ik. 'Je noemde me knap. Niet dat ik daar problemen mee hebt, maar als je me wil koppelen zul je toch net iets subtieler moeten zijn.' De jongen met bruine krullen werd zo mogelijk nog roder. De andere 3 begonnen te lachen.
'Ik mag jou wel', zei de donkerblonde jongen.
'Dat is fijn om te weten', zei ik. 'Als je nou even verteld hoe je heet zou ik weten wie mij wel mag', ging ik droog verder.
De blonde moest weer lachen, en ook de bruine krullenbol kon het niet laten even te grinniken. De jongen met donkerblonde haren viel stil. Blondie nam het van hem over.
'Ik ben Alex', zei hij. 'Die gast naast me', hij wees naar de jongen met zwarte haren. 'Hij heet Martin. De blozende kreeft daar is Lyam en onze overgebleven vriend heet Edward'.
'Dat is niet eerlijk!' zei Edward. 'Waarom moet ik nou weer als laatste?'
'Dus...' zei Lyam. 'Ga je je eigen naam nog vertellen?'
'Bijna vergeten', zei ik. 'Ik ben Lady. Aangenaam.' Ik gaf ze alle vier een voor een een hand.
'Lady', zei Alex. 'Dat is toch best een aparte naam als je er zo over na gaat denken.'
'Dat meen je niet, jij ook al?' kreunde ik. 'Luister, dat is mijn ouders's schuld. Ik had net zo lief Belle of Marah geheten of zo. Maar nee hoor,' zei ik op mijn allersarcastisch. 'Mama wilde een aparte naam, een naam die bij haar Schotse afkomst past.'
'Een schotse,' zei Edward. 'Dat verklaart je accent. En waarom je zo snel die omschakeling kon maken tussen Nederlands en Engels.' Ik glimlachte.
'Maar,' zei Edward, 'Ik wil wedden dat jij ondanks je 50 procent schotsigheid minder lang onder water kan blijven dan ik.' Ik kreeg het nog net voor elkaar om hem niet keihard in zijn gezicht uit te lachen.
'Deal, daar houd ik je aan.' zei ik. 'Waar wedden we om?' Edward dacht even na en zei toen: 'Als ik win, geef jij Lyam een kusje.'
'Hé!', zei Lyam. 'Mag ik daar ook nog over meebeslissen?'.
'Lyam, wordt volwassen! Waar ben je mee bezig? Ik geef je nou net de kans om een kusje te krijgen van deze Lady hier.' Ik kuchte.
'Fijn dat ik als handelswaar wordt beschouwt', zei ik. Toen ik Erward schuldig zag kijken zei ik: 'Ik weet dat je het niet slecht bedoeld hoor. Maar wat gebeurt er als ik win?' Edward keek even bedenkelijk.
'Als jij wint gaat Edward voor je op zijn knieën', zei Lyam. Toen Edward Lyam raar aankeek zei hij: 'Wat, dat mag toch wel? Jij hebt er net voor gezorgt dat er 50 procent kans wordt dat ik dadelijk een kusje krijg.' Ik moest lachen. Zonder dat iemand het had gemerkt stonden we nu bijna op de rand van het zwembad. Er ontwikkelde een plan in mijn hoofd.
'Ik ben scheidsrechter', zei Alex. 'En Martin is grensrechter.' Toen het stil bleef zei Lyam: 'Ga je mij nog een taak geven of hoe zit dat?'.
'Is dat nog niet duidelijk?' zei Martin. 'Jij bent degene die de beker weggeeft!'
'Aha', zei Lyam. 'We gaan op die toer.' Terwijl hij dat zei vroeg ik aan Alex of de eerste duik telde.
'Goed punt', zei Alex. 'De eerste duik telt.'
'Fijn om te weten', zei ik, en ik duwde Edward in het water. Na 2 seconde kwam hij sputterend boven water.
'Helaas', zei ik. 'Dat waren 2 seconden. Ja toch meneer de scheidsrechter?'


Reacties:


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 28 juli 2012 - 21:29:
Oeps, typfoutje. Waarschijnlijk omdat het personage in mn verhaal Lyam heet...


Rose1D
Rose1D zei op 27 juli 2012 - 23:34:
ff een verbetering: het is Liam niet Lyam
Just saying and already inlove with this story


Tweety
Tweety zei op 27 juli 2012 - 18:13:
i love it, Lady is super stoer(L)


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 25 juli 2012 - 18:17:
Lyam = Harry
Alex = Niall
Martin = Zayn
Edward = Lyam

Louis doet niet mee want ik had geen zin meer om een vijfde bandlid te omschrijven... Plus het is nu al best moeilijk om iedereen belangrijk te laten zijn...


MissEva
MissEva zei op 25 juli 2012 - 11:51:
Lol, wie is nou wie?
Ik bedoel, welke namen van die guys zijn gebaseerd op wie van one direction?

Xxjes!