Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Rainy Adventures. » Omschrijving van de meiden

Rainy Adventures.

27 juli 2012 - 12:23

570

0

255



Omschrijving van de meiden

Foto's kan ik niet invoegen, sorry

Naam: Marlinde
Bijnaam: Mar of Mars
Leeftijd: 18 jaar.
School: Froks-College
Jaar: 1
Stage: Forks Highschool als tekenlerares
Huisdieren: 2 honden(newfoundlanders) Bella en Bella.
Slecht in: dingen verbergen voor vrienden en vriendinnen.
Goed in: Omgang met dieren.
Wil later worden: Iets met dieren
Houd van: Lezen en schrijven.
Bang voor: Wolven, er was een keer 1 ontsnapt in de dierentuin, die haar bijna te pakken had. Sinds dien is ze er doodsbang voor.
Kleding stijl: Wat het lekkerste zit, gaat niet echt mee met de mode. Liefst spijkerbroek en gympen.
Sport: Yoga samen met Mirre en Amy, Vroeger ook kunstschaatsen en ballet.
Verleden: Opgegroeid met haar ouders en 2 oudere zussen. Heeft het gevoel dat ze altijd overal van op de kop kreeg, maar houd wel van haar familie
Sieraad die ze altijd heeft: Armband dat al eeuwen lang in de familie zit, een familie erfstuk.
Karakter: Marlinde is een lief meisje, 18 jaar. Ze is het verlegenste van allemaal, maar beschermende van alle drie. kan snel bang worden, maar heeft altijd haar vriendinnen die haar opvrolijken. Ze is niet zo van de actie, maar steunt haar vriendinnen altijd. als iemand haar vriendinnen iets doet, zal die gene er voor boeten!


Naam: Mirre
Bijnaam: Mir
Leeftijd: 16
School: Forks Highschool
Jaar: 4
Huisdier: Kat genaamd Muis
Slecht in: Liegen
Goed in: zingen,dansen en acteren
Wil later worden: Iets met musical
Houd van: Lezen
Bang voor: heel veel dingen Honden(behalve die van haar friend) ze is ooit gebeten door een hond, Bliksem ze is een keer geraakt erdoor, donker en kleine ruimtes.
Sport: Yoga en ze heeft alle soorten dansen al gedaan.
Vriendinnen: Marlinde en Amy
Kleding stijl: gewoon chill, wat ze het fijnste vind zitten. Hakken, fleurige jurkjes.
Sieraad dat ze altijd draagt: Een ketting met een mooie steen eraan die open kan. Als je hem opent speelt de ketting een slaapliedje dat haar moeder heeft ingezongen voor haar.
Verleden: Haar ouders zijn overleden, woonde daarna bij haar oma met haar kleine zusje.
Karakter: Mirre is een lief meisje, 16 jaar. iets wat gek, maar dat is juist leuk aan haar. ze is de durfval van alle drie en is erg goedgelovig, waardoor ze ongeveer alles gelooft wat haar word verteld. ze kan erg goed zingen
Baan: Als schoonmaakster bij de Cullens.


Naam: Amy
Bijnaam: Ams (spreek uit als: Eems)
Leeftijd: 17
Karakter: Lief, aardig, slim, verstandig maar houdt van risico’s nemen. Ze gaat uitdagingen niet uit de weg. Ze houdt van drama en vindt altijd wel een oplossing voor iets. Ze kan goed tegen druk en houdt haar hoofd dan koel. Ze wil graag bewijzen hebben en gelooft niet zomaar iets. Ze houdt van beredeneren en is erg leergierig. Ook is ze erg nieuwsgierig en ze wil zoveel mogelijk weten.
Goed in: Flirten en leren
Slecht in: Toegeven en Zingen
Hobby’s: Ze houdt erg van lachen en plezier maken. Uitgaan vindt ze ook heel leuk, maar gewoon een beetje rond hangen en lui doen is ook erg leuk.
Sporten: Yoga en kickboksen. (vindt dit natuurlijk ook hartstikke leuk.
Vrienden: Ze houdt superveel van haar vrienden en zal alles voor ze doen.
Verleden: heel normaal, twee ouders, broer en klein zusje, domme fouten gemaakt vroeger dat heeft haar wel een beetje “gemaakt” .
Vriendinnen: Mirre en Marlinde
Houd van: Dieren.
Bang voor: Insecten
Huisdier: Hond genaamd Spike
Uiterlijk: slank, wel rondingen, 1.67 m, blond haar, blauwe ogen.
Sieraad die ze altijd draagt: zilver kettinkje met klein zilver bolletje aan met as van overleden broertje
Kleding stijl: sexy, zakelijk en comfi (niet altijd tegelijk). Accentueert rondingen, hakschoenen en loopt er perfect op..
Baan: In La Push. Winkeltje in het resevaart.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.