Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » just a movie » seven

just a movie

29 juli 2012 - 21:50

425

5

327



seven

I'm losing my right I'm losing my right to be wrong I'm frightened to death I'm frightened that I wont be strong... Nick Jonas - Who I Am

'Zullen we buiten naar de wolken gaan kijken?', vroeg Lyam toen hij uitgelachen was. 'Alles is beter dan met jullie theedrinken.' Ik knikte. Ik had geen problemen met wolken kijken. Met de trap gingen we naar beneden en liepen naar het gras. Ik plofte meteen in het gras en ging liggen. Ik probeerde figuren in de wolken te zien. Dat was leuk. Ik zag altijd rare dingen in de wolken. En met rare dingen bedoelde ik dus puddingbroodjes en hometrainers. Al snel lagen Lyam en Martin naast me.
'Zie je die schoen daar?', vroeg ik aan Lyam terwijl ik een wolk aanwees.
'Schoen?', zei Lyam verbaasd. 'Ik zie er een tafel in'.
'Toch is het een schoen', zei ik. Toen Lyam nee schudde zei ik: 'Misschien moeten we het aan Martin vragen.
'O nee', zei Martin. 'Ik houd me hierbuiten. Dat is altijd het verstandigste om te doen in zulke situaties. Op dat moment vroeg Edward mijn nummer. Ik gaf hem mijn nummer.
'Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kan naar elk land binnen de europese unie sms'en en bellen. Vanwege de familie van mijn moeder die in Groot-Brittannië woont enzo.'
'Mmm', zei Lyam. 'Dat hebben we nou net weer niet. Maar we hebben wel what's app en een internetabbonnement dus dan kunnen we zo sms'en.
'Weet je dat er vanavond een disco is in het dorp?', vroeg Alex aan me terwijl hij een donut at. Ik knikte.
'Dat weet ik, maar ik ben niet vaak geweest.'
'Uitgaan is niet jou ding?', vroegen Edward en Martin tegelijk.
'O, jawel. Uitgaan is geweldig. Dan kun je lekker dansen enzo, even niet denken aan problemen. Maar niet werkt niet als je in je eentje tussen allemaal bitches en players staat.'
'Gelukkig ben je vanavond dan ook niet alleen', zei Lyam terwijl hij me een knipoog gaf. Mijn maag maakte een sprongetje en ik kon mezelf wel slaan. Ik was gewoon verliefd aan het worden op Lyam, 1/4 van Troublemaker die ook nog eens superknap was. Waarom had hij die spieren toch, en die blauwe ogen waren ook heel fijn om in te kijken. Als je je verstand kwijt wilde raken... Lyam keek me smekend aan.
'Ga je mee?', vroeg hij nog smekender.
'Ik ga mee', zei ik en voordat ik was uitgesproken waren Lyam en Alex al aan het juichen terwijl Martin en Edward rondjes om me heen begonnen te rennen. Snel praatte ik verder.
'Ik ga mee als jullie toegeven dat jullie Troublemaker zijn.'


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 29 juni 2013 - 14:59:
biecht maar op! ze laat jullie niet meer met rust mwuhahaha


Tweety
Tweety zei op 27 juli 2012 - 19:36:
BAM DAT LAATSTE


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 27 juli 2012 - 1:20:
gefikst, als het goed is


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 27 juli 2012 - 1:12:
a shit. vergeten dat ze al gevoetbald hadden.. ik verander het ff. waar is die blozende smiley als je het nodig hebt..


MissEva
MissEva zei op 27 juli 2012 - 0:50:
Uhhh, ik snap t niet meer... Je... Uhm, dis nu al de tweede x dat ze samen voetballen?

Xx