Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My life as Alice » 5

My life as Alice

27 juli 2012 - 15:39

217

0

312



5

Ik sprak nooit over mijn dromen omdat mijn moeder dat verbood. Op een dag had ik een droom over mijn vriend. Ik zag hoe hij vermoord zou worden en schrok me dood. Huilend probeerde ik het hem te vertellen maar hij geloofde me niet en toen hij echt werd vermoord ging het mis. Mensen dachten dat ik een vloek had uitgesproken en vonden me eng. Toen kreeg ik de ergste droom (zeg maar gerust nachtmerrie) van mijn leven: Mijn moeder zou vermoord worden door een vreemde!!! Ik rende naar haar toe en ze geloofde me meteen. Maar mijn vader geloofde me niet. Mijn dromen klopte niet altijd maar ik wist zeker dat mijn moeder vermoord zou worden. Na een paar maanden was er nog niks gebeurt en werd mijn moeder wat minder voorzichtiger en werd ze uiteindelijk vermoord. Ik had het gezien en probeerde iedereen uit te leggen dat het een moord was. Mijn vader zei dat ik mijn mond moest houden en de moord op mijn moeder werd verklaard als een ongeluk. Mijn vader trouwde toen mijn stiefmoeder. Ze hield niet van mij en gaf alleen maar aandacht aan mijn zus . Ik wist dat dit allemaal gepland was : de moord op mijn moeder de bruiloft hoe kon het ook anders. Maar mijn laatste droom bevestigde alles.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.