Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My life as Alice » 6

My life as Alice

27 juli 2012 - 15:39

276

0

316



6

Ik had een droom over de moordenaar van mijn moeder en mijn vader. Ze waren in een kamertje waar een mooi bed stond en een klein meisje lag te slapen. Ze pakte haar op en.......... Ik schrok wakker. Ze wouden haar vermoorden!!!! Hoe kon mijn vader dat doen. Had hij ook mijn moeder vermoord? Ik werd er echt bang van. En ik kon het niemand vertellen. Ik dacht na. Wie was dat meisje en waarom wou mijn vader haar.......Ik kon het woord niet denken. Omdat ik zo bang was ging ik op mijn knieën voor mijn bed zitten met mijn handen in elkaar. Heer hoort U mij??? Ik weet het niet maar ik moet U iets vragen. Wilt U astublieft zorgen dat mij niks overkomt??? in Jezus naam Amen. Ik ging toen volgens mij weer in bed liggen en probeerde de droom terug te halen ik ging liggen en deed mijn ogen dicht. Ik dacht aan de droom en (tot mijn grote vebazing) kreeg ik de droom weer . Dit keer nam ik alle details in me op. Ze had een gewoon bed mooi versierd en oud. Maar iets trok mijn aandacht er stond een woord op de zijkant: MAB het zei me niks. Ik probeerde nu naar het meisje te kijken. Ze was klein met zwart haar. Ik kon haar gezicht niet zien. Plotseling pakte mijn vader haar op en ik wou niet meer kijken maar als ik wou weten wie ze was moest ik wel. Hij draaide haar om en alles werd duidelijk. Het woord was geen woord het waren initialen: Mary Alice Brandon. En het meisje was geen onbekende.....nee dat meisje dat was ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.