Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My life as Alice » 7

My life as Alice

27 juli 2012 - 15:39

236

0

285



7

Toen ik dat wist was ik doodsbang en wou ik zo snel mogelijk weg. Mijn vader wou me vermoorden zijn eigen dochter!!! Was het omdat ik die dromen had? of omdat ik te veel wist? Ik kon er op dat moment echt niet overnadenken. Ik moest hier weg en wel NU!!! Ik wachtte tot de volgende morgen en zodra ik mijn ontbijt op had en mijn vader weg was wist ik dat ik weg kon gaan. Mijn stiefmoeder zou toch niet weten dat ik weg was. Ik pakte al mijn favoriete kleertjes in en mijn knuffelkat die ook Alice heette. Om verwarring te voorkomen ,als ik het over haar had, noemde ik haar meestal Lizzie, Lizzie had een armbandje om haar nek waar in mooie sierlijke letters Alice op stond met een hartje op de i. Ik had het armbandje van mijn moeder gekregen en het was mijn meest dierbaarste bezit. Ik rende met mijn koffer naar buiten naar het huis van mijn vriend. Ik vroeg ze of ik bij ze onder mocht duiken maar zij waren net als iedereen bang voor mij en ze hadden mij nog steeds niet vergeven voor de ''vloek'' op mijn vriend. Ik ging weer terug naar huis en wist dat als ik ging slapen die nacht ik of vermoord of meegenomen/gedumpt zou worden. In ieder geval zou ik zeker weten lijden. En zelfs zonder dromen zou ik dat hebben geweten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.