Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My life as Alice » 8

My life as Alice

27 juli 2012 - 15:40

338

0

294



8

De volgende dag werd ik al vroeg wakker. Nu het licht was kon ik mijn kamer eindelijk zien. Het was een klein kamertje met een deur, een stalen bed en een wc. De muren waren grijs en kaal. Ik voelde me erg ongelukkig en hoopte dat ik snel weg zou mogen. Er liep een man mijn kamer binnen en hij keek me zenuwachtig aan. Ik haatte dit echt!!! Iedereen hier dacht dat ik een gevaarlijke heks was en ik vond het verschrikkelijk. Er kwam nog een man binnen en samen liepen ze op me af. Mijn hart ging tekeer in mijn borst. ''W...w...wat gaan jullie met me doen?'' vroeg ik angstig. Ze zeiden niks en tilde me op. Ik stribbelde wild tegen en opeens voelde ik een scherpe pijn die me deed gillen. Ik hoorde de mannen lachen, het maakte me alleen nóg bozer maar ik kon maar beter niet meer tegenstribbelen dus besloot ik me gedeisd te houden. De mannen tilde me mijn kamer uit en liepen naar een andere ruimte. In de ruimte stond een stoel, een grote spiegel en een tafeltje. De mannen zette me in de stoel en maakten mijn handen en benen stevig vast. Ook kreeg ik iets om mijn nek. ''Als je beloofd dat je je gedraagt doen we je geen pijn, dat betekent dus ook dat je niet mag tegenstribbelen'' zei één van de mannen. Er kwam nog iemand binnen, wie wist ik niet want er zat nog steeds iets om mijn nek. Ik zag een hand lags mijn hoofd gaan en een schaartje pakken. ''Zo zonde'' mompelde de vreemdeling. Ik voelde dat iemand aan mijn haar zat en toen begreep ik het. ''NEE!!! ASTUBLIEFT NIET MIJN HAAR'' ik jankte en probeerde tegen te stribbelen. Toen voelde ik een helse pijn: de man had het voorwerp om mijn nek strak getrokken en ik kreeg even geen adem meer. Ik stopte met tegenstribbelen en huilde zachtjes terwijl de vreemdeling mijn mooie, zwarte lokken eraf knipte en daarna mijn hoofd helemaal kaal schoor.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.