Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My life as Alice » 9

My life as Alice

27 juli 2012 - 15:41

290

3

297



9

Ik lag weer op mijn ''bed'' te huilen, toen ik een droom kreeg. Ik zag een klein, kaal meisje. Ze zag er ongelukkig uit en droeg hele lelijke kleren. Ik schrok en knipperde om de droom weg te jagen. Ik moest nu nog harder huilen. Ik had het meisje herkend en was me doodgeschrokken: Dat meisje was ik. Hoewel ik er eigelijk niet meer aan wou denken, deed ik mijn ogen dicht en concentreerde me op wanneer het zou gebeuren. Ik concentreerde me zo hard als ik kon en zag, tot mijn verbazing, dat ik echt kon zien wanneer het zover was. Morgen zou er weer iemand komen. Weer iemand die bang was voor mij. Weer iemand die medelijden met mij had. En weer iemand die me toch niet kon helpen. Het had me niks moeten verbazen, maar toch was ik geschokt toen er iemand met een lelijk vod mijn kamer inliep. De vrouw die mijn kamer was ingelopen, keek me met een valse blik aan en gooide het vod in mijn richting. ''Wat moet ik hiermee?'' vroeg ik aan haar. Hoewel ik het antwoord al wist vond ik het verstandiger dat ik deed alsof ik er niks van snapte. ''Aantrekken.'' zei de vrouw met een vlakke stem. Mijn behuilde ogen vulden zich weer met tranen. Ik kon het nog steeds niet geloven. Ik kon het nog steeds niet snappen. Ik had nooit iets verkeerds gedaan. Misschien een snoepje gepakt zonder het te vragen maar dat was alles. Ik verdiende dit niet....toch? Ik deed mijn jurkje uit en trok het vod over mijn hoofd. In een oogwenk was ik alles verloren wat ik lief had, alles waar ik van hield. En er was niks wat ik daar tegen kon doen.


Reacties:


Laura
Laura zei op 1 okt 2012 - 13:25:
Wanneer ga je weer verder?


Sladressing
Sladressing zei op 14 aug 2012 - 8:55:
awww bedankt
Ja ik ga helemaal door totdat Alice en Jasper samen zijn bij de Cullens


Pearly
Pearly zei op 13 aug 2012 - 19:14:
Mooi verhaal, ga je ook ooit een stukje schrijven waarin Alice tot vampier word getransformeerd?