Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Murder in Malfoy Manor » A hand in the dark

Murder in Malfoy Manor

31 juli 2012 - 20:13

357

6

388



A hand in the dark

Yeeey daar ben ik weer, terug en wel van Engeland! Dit heb ik ook daar geschreven, ik heb het net pas overgetypt. Ik vind het een minder hoofdstuk, maargoed, daar laat ik jullie je eigen mening maar over geven. ^^ x PS TIPS HEEL WELKOM.

Met een verbeten uitdrukking veegde Narcissa de tranen van haar gezicht. Het rationele gedeelte in haar hoofd nam de controle over. Ze moest en zou níº redden wat er te redden viel. Daarna zou ze met Avondrood afrekenen.
Ze verbood zichzelf om allerlei duivelse manieren te verzinnen om hem aan zijn einde te laten komen, want dat was van latere zorg.
Narcissa streek met een snel gebaar over Lucius’ wang. ‘Ik ga je zoon in veiligheid brengen,’ fluisterde ze.
Bij de gedachte aan de bijna weerloze Draco -hij had nog wel zijn toverstok, Merlijn zij dank- borrelden er allerlei gevoelens op die ze nu eigenlijk niet wilde voelen.
Schuld angst..
Tekenen van zwakte, zei het rationele gedeelte in haar hoofd. Op dat gedeelte moest ze nu vertrouwen, anders haalt niemand van mijn gezin het, dacht Narcissa bij haarzelf.
Ze stond op en wierp nog één laatste blik op Lucius voordat ze koers zette naar de deur.
Ik moét Draco beschermen, ook voor Lucius, stond ze haarzelf nog toe om te denken. Daarna drukte ze alle gevoelens weg en was ze van plan om alleen nog maar te handelen. Avondrood kon ieder moment komen, dus pakte ze haar toverstok weer uit haar gewaad. De aanraking stelde haar gerust.
Net op het moment dat Narcissa haar voet op de eerste traptrede zette, sloot een hond zich hermetisch over haar mond heen, en werd haar toverstok uit haar hand gerukt.
Een stinkende adem fluisterde vlakbij Narcissa’s oor: ‘Dat dacht ik niet.’
De persoon legde in een fractie van een seconde Narcissa’s vrije hand tegen haar rug, in iets wat maar net de naar houdgreep mocht dragen.
Narcissa probeerde hem achteruit een trap te verkopen, want ze kon zich niet omdraaien.
Hoe komt Avondrood hier in Merlijns naam achter me? dacht ze, terwijl ze zich verwoed uit de greep probeerde los te worstelen.
Niemand kan in de kelder verschijnselen voor zover ik weet?
‘Niet zo tegenstribbelen,’ mopperde de man met een lage stem achter haar.
Maar wacht eens, hij klinkt helemaal niet als Avondrood! concludeerde Narcissa verbaasd. En ook niet als Lucius, wat dan ook niet erg waarschijnlijk is.
Wie kan er nou nog meer.. -de toegetakelde man die eigenlijk Lucius’ slachtoffer had moeten zijn natuurlijk!


Reacties:

1 2

Vespertine
Vespertine zei op 6 aug 2012 - 21:40:
Huh, waaaat? o.o Whew! Ik ben benieuwd, snel meer? En Draco, waar is Draco?


Chayenne
Chayenne zei op 6 aug 2012 - 16:21:
Omg dit is zooi goed, mag ik ook een melding? Je bent echt supergoed in schrijven!


Greatzzz Chat x


Rebella
Rebella zei op 4 aug 2012 - 23:26:
pfff.
Dit is dus een Cliffhanger!!!
Great!
Geen voilgend hoofdstuk
O helleppiee!!!
Snel verder jij!
R.


Balsemio
Balsemio zei op 1 aug 2012 - 13:57:
Dankjewel, ik heb het meteen veranderd<3.

x


Jopie2
Jopie2 zei op 31 juli 2012 - 16:05:
Het rationele gedeelte in haar hoofd nam de controle over.
Niceee. Heel mooi verwoord.
Merlijn zij dank
haha, heel leuk
Ow en dat einde. Spannend! Belooft veel goeds.

Jij vroeg om tips, hoewel ik dit gewoon een heel goed hoofdstuk vond, jij krijgt tips.
allerlei duivelse manier
Achter allerlei komt een meervoud. Allerlei duivelse manieren dus. Maar waarschijnlijk was dit gewoon een typfout van je.
gedacht
gedacht=gedachte. Dat is zeker een typfout maar ik haal hem er toch even voor je uit.
Narcissa probeerde hem achteruit een grap te verkopen
Ehm... trap? bedoelde je misschien trap?
kortom: alleen maar typfoutjes voor de rest was dit hoofdstuk prima. Niet zo twijfelen, jij! Je schrijft ontzettend goed. (en span-nunnnnnnd)