Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » just a movie » twenty seven

just a movie

29 juli 2012 - 21:43

458

2

266



twenty seven

we are the crowd, we're c-coming out got my flash on it's true, need that picture of you it's so magical, we'd be so fantastico leather and jeans, garage glamorous not sure what it means but this photo of us it don't have a price, ready for those flashing lights 'cause you know that baby I... Lady Gaga - Paparazzi

Afgelopen zomer waren jullie er even tussen uit. Hoe is dat bevallen?
Alex: Het was geweldig, vooral de eerste paar dagen. Die waren super.
Martin: We hebben iemand ontmoet, een goede vriendin.
Lyam: Ze was geweldig, het maakte haar niets uit dat we bekend waren. Ze behandelde ons gewoon als normale mensen.
Edward: Ze was Lyams grote liefde!
Lyam: Grrrrr
Edward: Wat? Het is toch zo? Anyway, we hebben een foute keuze gemaakt en daardoor zijn we haar kwijt geraakt.
Alex: Ze wil ons niet meer zien, en daar heeft ze groot gelijk in. Ik had waarschijnlijk hetzelfde gereageerd.

Oelala! Jullie zijn Troublemaker? Hoe kan iemand jullie niet willen zien?
Lyam: O, dat is heel makkelijk. Als ik een bowlingbal tegen het hoofd van queen Elizabeth gooi denk ik dat een heleboel mensen me niet meer willen zien.
Edward en Martin: Haha!
Alex: Maar zoals we al zeiden, ze behandelde ons als gewone mensen. Ook als we de president van Amerika waren geweest had ze ons niet meer willen zien.

Maar Lyam, je bent je hart dus verloren aan een meisje dat jou niet meer wilt zien. Ben je intussen al weer ready to date? Waarom word je rood?
Martin: Hij word rood omdat hij nog steeds verliefd is!
Lyam: Is dat nou nodig? Echt waar?
Martin en Alex: Jep, helemaal nodig.
Lyam: Jullie humor gaat echt achteruit. Maar ik heb voorlopig nog geen zin om te daten. Ik wil me richten op de toekomst, en gewoon lol maken.
Edward: Plus, je moet wel heel erg perfect zijn als je onze lady wil overtreffen.

Haha! Hoe bevalt jullie dit leventje eigenlijk?
Martin: Helemaal geweldig! Ineens heb je er 3 broertjes bij en je mag zingen zoveel je wilt, zonder dat je uitgescholden word dat je op moet rotten!
Edward: Het is echt een heel leuk leven, als je me dit had verteld voordat ik auditie had gedaan, had ik je keihard uitgelachen.
Lyam: En de fans, die zijn helemaal geweldig. We waren nergens gekomen als zij ons niet hadden gesteund.
Alex: We zien onze familie nu wel weinig, maar dat neem je dan maar voor lief. Natuurlijk, we missen ze, en in plaats van iedere dag zie ik mijn ouders nu alleen bij verjaardagen en kerst en als ik vrij heb. Dat is niet zo heel vaak eigenlijk. Maar verder... Dit leven is alles waard.

Willen jullie verder nog iets kwijt?
Lyam (schreeuwend): IK HOU VAN KATTEN!
Edward: Mam, ik hou van je!
Alex: Sukkels, zo bedoelde ze het niet. Ze vroeg of we nog iets te vertellen hadden. Tegen onze fans.
Edward: Sorry Alex, sorry fans.
Lyam (schreeuwend): IK HOU VAN KATTEN!
Edward: Zucht....
Martin: Je vroeg erom Edward.
Edward: I know.

Helaas moeten we nu afscheid nemen van deze ongelofelijk knappe boys, maar we hopen ze snel weer eens te zien! En misschien komen we dan wel meer te weten over Lyams 'Mystery Girl'.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 29 juni 2013 - 16:30:
IK HOU OOK VAN KATTEN! haha, sorry dat moest er even uit


Tweety
Tweety zei op 29 juli 2012 - 22:49:
Lalallalallalalallalala OMG zo super! Ik weer snel verder lezen.

EN IK WIL MEER BOMMEN!!!!! Jwz x