Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Aangetrokken tot jou » Terwijl ik door mijn oppas-kinderen toegetakeld werd,dacht ik aan jou.

Aangetrokken tot jou

30 juli 2012 - 22:49

175

1

217



Terwijl ik door mijn oppas-kinderen toegetakeld werd,dacht ik aan jou.

''Hoe dom ben je als je gaat drinken voor je 16e'' zei ik twee maanden geleden.Nu weet ik het antwoord,zo dom als ik dus.

Twee weken geleden was mijn beste vriendin jarig,ze werd 16.
We moesten eerst een paar dronkenlappen van het station halen onder wie natuurlijk haar vriendje Tim.
Heel braaf bleef ik aan de cola,terwijl zij aan het bier zaten.
Ik voelde me echt z'on guppie die nergens bij hoorde.
Na een tijdje bood mijn vriendin Hanna me een Jilzz aan.
Daar zat volgens haar namelijk de minste alcohol in,en van een flesje word je echt niet dronken.
Acht flesjes later begon ik toch te twijfelen of ik aan had moeten nemen.
twintig minuten naar huis fietsen is namelijk nogal wat als je moeder er niets van mag weten.
De dag erna was ik helemaal blij,op de kater na,had ik geen nadelige gevolgen ondervonden van de alcohol.
Voor herhaling vatbaar dus.

Vijf dagen geleden bleef ik bij Hanna slapen.
En omdat ik de vorige keer best goed tegen alcohol kon gingen we nu een stapje verder. De sterke drank werd uit de kast gehaald en het feestje kon beginnen.heel veel shotjes later werd het echt moeilijk om na te denken en begonnen we rare dingen te doen..
wordt vervolgd...


Reacties:


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 31 juli 2012 - 14:48:
oooehw, ik ben benieuwd hoe het verder gaat!!
xoxo