Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Rainy adventures » 1.

Rainy adventures

3 aug 2012 - 14:51

517

0

235



1.

''Mirre als we op tijd willen zijn, moeten we NU gaan'' riep mijn oma. Ik keek nog even rond of ik niks vergeten was,pakte mijn koffers en tas en rende naar beneden. Ik stapte in de auto en we reden naar Marlinde's huis. Marlinde zou vandaag afstuderen en dan zou ze in Forks een vervolg opleiding gaan doen. En ik en Amy mochten mee! We stopten voor Marlinde's huis en we stapten uit. Amy was ook net aangekomen en we vlogen op elkaar af. We gilden en liepen het huis in terwijl we aan het bespreken waren hoe gaaf het wel niet was dat we op onszelf gingen wonen. We waren druk in gesprek totdat we hoorden dat iemand de sleutel in het slot stak. Marlinde kwam door de deur en ik en Amy rende gillend op haar af. "Nou mag ik hopen dat jullie mee gaan." zei Marlinde. "Wij gaan mee!" schreeuwden ik en Amy in haar oren. Marlinde slaakte een blije kreet en knuffelde haar familie. Marlinde was aan het huilen en liep weer naar ons toe "Kun je het geloven, we gaan naar Forks!" juichte Marlinde. "I know!!! ik en Amy gaan naar Forks Highschool." Zei ik. Marlinde kreeg een grote lach op haar gezicht en zei "Ik loop daar stage als teken-lerares!!!" We waren alledrie enthiousiast en aan het gillen totdat we werden onderbroken "Dames jullie vertrekken morgen al, help Marlinde haar koffers maar inpakken." lachte Marlinde haar moeder.
"Hè? morgen al, en hun dan?" vroeg Marlinde verbaasd.
"Ze hebben hun koffers allang hier klaar staan in huis. ze blijven vannacht slapen en morgen vertrekken we heel vroeg naar het vliegveld.'' antwoordde ze. We gilde alle drie en liepen toen naar boven om Marlinde te helpen met inpakken. Na een paar uur hadden we haar koffer en twee weekendtassen ingepakt en bij de deur klaargezet. Ik en Amy liepen naar beneden om afscheid te nemen. Ik gaf mijn oma een dikke knuffel en een kus, mijn kleine zusje tilde ik op. ''Ik ga je missen'' zei ze. ''Ik jou ook'' zei ik en ik zette haar weer neer. ''Maar ik ga je schrijven.'' ze lachte en ik liep weer naar boven terwijl ik een traan wegveegde uit mijn ooghoek. We plofte op onze bedden en praten over morgen en of het leuk zou zijn in Forks. Benieuwd bij wie we in de klas zouden komen en of de mensen aardig zouden zijn. Het was allemaal zo spannend, we konden niet wachten tot de volgende dag. Uiteindelijk vielen we in slaap, maar ongeveer 5 uur later werden we al gewekt. "Opstaan dames, binnen 1 uur zijn we weg!" zei Marlinde's vader. Vermoeid stonden we op en kleden ons snel aan in de kleren die we de dag ervoor al klaar hadden gelegd. We renden naar beneden en aten ons ontbijt. Daarna gingen we ons klaar maken en liepen weer naar beneden met onze koffers. Marlinde nam afscheid van haar familie en kwam met betraande ogen naar ons toe. We knuffelde haar en stapte toen in de auto. Op weg naar het vliegveld. Op weg naar Forks.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.