Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Rainy Adventures. » #4 Marlinde

Rainy Adventures.

5 aug 2012 - 18:17

673

0

265



#4 Marlinde

Het huis was prachtig, niet groot maar echt super mooi. Amy dacht dat er maar 2 kamers waren, maar ik had mijn kamer al gevonden op de begane grond. mijn kamer was heel mooi, mooi groot met en een grote kast. verder nog een bureau en een stoel en een nachtkastje. het behang was prachtig blauw, de meubels ook. Blauw, mijn lieveling kleur. we waren na het eten allemaal naar bed gegaan, we waren dood moe. gelukkig was het vakantie en hadden we tijd genoeg om uit te rusten en de stad te gaan verkennen. ik had mijn pyjama aan, knuffels bij mijn bed gezet. mijn konijntje dat ik van mijn overleden opa heb staat altijd mij me. heb een roze hartjes kussen vast en lig in bed, en viel in slaap

"Mirs, ontbijt!" gilde Amy van beneden.
Geen antwoord, Amy en ik keken elkaar verbaasd aan.
"Ze ligt toch gewoon in bed, ze slaapt nooit zo lang en vast." zei ik.
"Geen idee, laten we gaan kijken." zei Amy.
Samen liepen we naar boven, naar Mirre's slaapkamer. toen ik binnen kwam begon ik keihard te lachen. naast me begon Amy ook te lachen.
"Laten we haar even helpen." gniffelde ik.
Samen met Amy klapten we het bed weer open, een huilende mirre kwam te voorschijn.
"Mirre toch, gaat het wel?" vroeg ik.
"Eindelijk verlost." zuchtte ze.
"Waarom riep je niet gewoon?" vroeg ik.
"Wel gedaan, maar het werd gedempt, dus niemand hoorde me." zei ze.
"Ach lieverd, kom naar beneden dat kun je wat eten." zei ik en knuffelde haar.
Ze kleedde zich om, en kwam beneden om te ontbijten.
"Hmmm,, we hebben nog 2 weken vakantie om de stad te gaan verkennen, wat gaan we vandaag doen?" vroeg Amy.
"We hebben ook nog schoolprut nodig." zei Mirre.
"hmmmm, ja inderdaad. als we nou gewoon de stad in gaan, zien we vanzelf waar we stranden." lachte ik.
"Goed doen we dat." zei Mirre.

Dus na 2 uur liepen we rond in de stad van Seatle, winkel in winkel uit. typisch Amy en Mirre, ik hield er niet zo van.
"Meiden, ik ga even naar de boekenwinkel hier naast, kijken naar tekenboeken of kunst boeken." zei ik tegen ze.
"Wacht ik ga mee!" riep Mirre.
Had ik kunnen weten, ze is een lees gek. ze kwam snel aan rennen, zei dat Amy later zou komen en samen liepen we naar de boekenwinkel.
De boekenwinkel was niet zo groot, maar het was wel duidelijk waar ik moest zijn. ik liep naar de goede afdeling en zocht wat tussen de boeken.
"Tekenen voor beginners, kunst voor beginners. dat moet ik niet hebben!" zuchtte ik.
Dus liep ik verder de gang ik, kwam bij de gemiddelde en gevorderde tekenaars en kunstenaars uit.
"Ja, dat moet ik hebben." zei ik tegen mezelf.
een dik boek voor tekenaars en kunst in 1, dat leek me wel wat. dus pakte ik het boek en bladerde wat door. mijn mobiel ging af, Amy
"Hey meis, waar ben je?" nam ze op.
"Boeken winkel. dat weet je toch." antwoordde ik.
"Ja, maar waar!" vroeg ze.
"Zeg als ik naar Froks college ga, en stage loop als tekenlerares bij Forks Highschool. waar denk je dan waar ik zit." zei ik.
"O, oke we komen er zo aan." zei ze.
klikte de telefoon af en duwde hem weer in mijn zak, toen stond er ineens een jongen voor me.
"Zo dus jij zit bij mij op school, zelfde opleiding en zelfde stage." zei hij.
"Ehm, ja. ik ben Marlinde Beijerink, ben nieuw hier en jij?" vroeg ik terwijl ik mijn hand uit stak.
"Jasper Hale Cullen. 1 van de adoptie kinderen van Carlisle Cullen de dokter in het ziekenhuis van Forks." zei hij en schudde mijn hand.
koude hand, mooie goudbruine ogen, bleke huid en blond golvend lang haar.
"Leuk je te ontmoeten, we zullen elkaar wel vaker tegen komen zo te horen." lachte ik.
"Ja, inderdaad." zei hij.
Ergens achter Jasper stonden een meisje met piek zwart haar en een jongen met bronzen haar kleur te kijken. ze lachten vriendelijk, ook al zo mooi. goudbruine ogen, bleke huid, ze zagen er zo perfect uit. toen ik naar links keek, zag ik Mirre en Amy vol verbazing naar mij zien kijken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.