Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Idols » Sometimes can one word change you're life- Harry Styles. » Rose Daphene Klarks POV

Sometimes can one word change you're life- Harry Styles.

7 aug 2012 - 21:02

574

0

289



Rose Daphene Klarks POV

Forget wat is happing. Just enjoy It!

[/i]

'Rooosseeeee!' schreeuwt iemand in mijn oor. Gillend schiet ik overeind. Twee meisjes kijken mij grijnzend aan.
'Wie. Gilde. In. Mijn. Oor?' mijn stem klinkt best kwaad. Eigen schuld dikke bult. Twee meisjes wijzen naar elkaar.
'Best. Waarom gilde je?'
'Omdat.' zucht Lisa. 'We te laat komen als niet op schiet.'
Ik kijk ze aan en trek de deken over mijn hoofd. Ik kom er niet uit.
'Rosseee.' kreunend kom ik uit bed. En kleed mij aan.
'Oke, nu wil ik het weten.'
'We vertellen je alles onderweg.' beloven ze. Zuchend geef ik mij over en stap in de auto. We stopen bij een groot concert gebouw. ONE DIRECTION VANDAAG!
Staat er met grote letters op. Oh Nee, daar ga ik niét heen.
'Je hebt het beloofd.'
'Echt?'
Twee hoofden knikken. Ik stap uit en word zowat mee getrokken door ze. Lisa regelt de kaartjes. Ik kijk een beetje rond en heb al snel een boek in mijn handen. Iets wat altijd in mijn tas zit. Een klein boekje met verhalen. Mijn eigen verhalen. MIjn droom is om ze uit te geven. Maar dromen zijn dromen. Iemand trekt mij naar een plekje. IK laat het maar toe.
'Kom op Rose. ZO erg is het toch niet. Je zei zelf dat je fan bent. Maar ze ontmoeten wil je niet, en naar een concert al helemaal niet.' zeggen ze verontwaarigd. Een maar meisje kijken ons verbaasd aan. Langzaam kleur ik rood.
'Sst. Niet iedereen hoeft dat te weten.' sis ik naar ze. Ze griniken.
Ik haal diep adem en doe mee. Ze hebben wel gelijk, ik haat concerten en ontmoetingen. Té druk en te veel lawaai. Kortum, ik ben geen type hier voor. Maar ik heb het mijn twee beste vriendinnen blijkbaar beloofd. Minuten gaan voorbij, lichten gaan uit. De hel begint.. Waarom? Ineens een hand op mijn schouder. Stem bij mijn oor.

[i]'It's a little bit funny, this feeling inside
I'm not one of those who can easily hide
I don't have much money but, boy if I did
I'd buy a big house where we both could live '


MIjn vriendinnen kijken met mij grote ogen aan. Natuurlijk.
'Ze staan achter mij hé?' twee hoofden knikken. Ik slaak een zucht en draai mij om. Liam Payne kijkt mij glimlachend aan.
That I put down in words
How wonderful life is now you're in the world

I sat on the roof and kicked off the moss
Well a few of the verses, well they've got me quite cross
But the sun's been kind while I wrote this song
It's for people like you that keep it turned on '
Zingt hij in mijn oor en dan rent hij naar het podium. Ik haal mijn schouders op en geniet van het concert. Maar vanbinnen hoor beleef ik het weer. Zijn woorden, laten een steek in mijn hart achter. Mensen gaan opzij. Zelf stap ik automatisch ook opzij. Een jongen met groene ogen, krullen en een leuke lacht komt mijn kant op. Harry Styles komt naar mij. Eerst Liam dan Harry. Is er een complot ofzo. Inmiddels staat hij voor mij en heeft mijn hand vast.


'That I put down in words
how wonderful life is
Now you're in the world'

Zingt hij. MIjn keel word droog. Hart stopt met kloppen. Het gevoel verdwijnt uit mijn benen. Dit is niet van verliefd zijn, dit is... Wist ik het maar. Harry kust mij en dan zak in elkaar....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.