Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » just a movie » sixty nine

just a movie

9 aug 2012 - 21:01

796

2

249



sixty nine

Through the wind and the rain She stands hard as a stone In a world that she can't rise above But her dreams give her wings And she flies to a place where she's loved Concrete angel.... Martina McBride - Concrete Angel

De volgende ochtend werd ik wakker. Ik zag dat Edward ook al wakker was. Hij was wel naar zijn eigen bed gegaan. Waarschijnlijk was de vloer minder comfortabel dan hij had verwacht. Ik liet Lyam lekker liggen. Dat deed hij ook altijd bij mij.
'Edward! Je bent wakker!' fluisterde ik.
'Ik wil geen kaas op mijn tosti.' mompelde Alex. Edward en ik keken elkaar aan en proestten het uit van het lachen.
'Zelfs in zijn slaap denkt hij aan eten.' fluisterde ik terwijl mijn schouders schokten van het lachen.
'Niet te geloven zeg. Volgens mij is Alex blij dat hij geen moslim is. Dan had hij elk jaar een maand moeten vasten.' fluisterde Edward. Nu lachte ik mezelf al helemaal dood, net zoals Edward. Lyam werd er wakker van.
'Wat zijn jullie twee in hemelsnaam aan het doen? Moet ik me zorgen maken?' zei Lyam terwijl hij de slaap uit zijn ogen wreef.
'We zijn om Alex aan het lachen en nee, je hoeft je geen zorgen te maken.' fluisterde Edward.
'Je kan misschien wel iets zachter doen, je maakt de rest wakker.' fluisterde ik erachteraan.
'Wat is er dan zo grappig?' vroeg Lyam.
'Alex droomt over een tosti waar hij geen kaas op wil.' antwoordde Edward.
'Maar je kunt geen tosti maken zonder kaas.' zei Lyam verbaasd.
'Hij wordt wakker. Eindelijk.' zucht Edward.
'Ik snap het niet.' Lyam kijkt me onbegrijpelijk aan.
'Laat maar zitten hunnybunny.' zei ik terwijl ik hem een goedemorgen knuffel gaf.
'Ik heb een bijnaam. Hunnybunny. Moet ik daar blij mee zijn?' vroeg Lyam zich hardop af.
'Daar moet je blij mee zijn Lyam.' zei Edward serieus. 'Je kan echt niet meer als een Lyam door het leven. Die naam is zoooo 2011! Als ik jou was zou ik mijn naam laten veranderen in Hunnybunny.' zei hij op een overdreven gay manier.
'Zeg, hoe gaat het eigenlijk tussen jou en Janice?' vroeg Lyam poeslief.
'Wow Lady, sinds wanneer heb jij die pyjama. Hij ziet er echt cool uit.' hakkelde Edward.
'Edwardus. Draai er niet omheen. Je vind haar leuk, ja toch?' zeurde Lyam.
'Serieus Lady, die pyjama moet nieuw zijn.'
'Edwardus?' vroeg ik lachend. Lyam knikte serieus.
'En bedankt Lyam.' gromde Edward.
'Zijn echte naam is Edwardus. Maar omdat dat zo ouderwets is heeft hij het afgekort naar Edward.'
'Edward? Waarom geen Eddie?' vroeg ik terwijl ik alweer giechelde.
'Hij had ooit een wiskundelerares die weigerde om hem Edward te noemen. Het bleef Edwardus. Telkens als hij geroepen werd door haar lag iedereen in een straal van drie kilometer in een deuk.' ging Lyam verder.
'Dat snap ik.' giechelde ik.
'Je giechelt wel vaak de laatste tijd Lady.' merkte Edward op. Gelukkig ging Lyam over op een ander onderwerp.
'Maar Edward, nu draaien we om het onderwerp heen. Vind je Janice leuk?'
'Ik kom er niet onderuit denk ik.' gromde Edwardus. Pardon, gromde Edward.
'Dat klopt.' zei ik poeslief, zonder te giechelen.
'Oke, ik zie haar wel zitten.' zuchtte Edward.
'Eindelijk! Hij geeft toe! King Lyam en lady Lady hebben overwonnen!' riep Lyam.
'Maak er maar queen van dan. Dat lady Lady klinkt voor geen meter Lyam.' fluisterde Edward.
'Love is in the air.' zei ik giechelend. 'Ik blijf maar giechelen, ik weet niet waarom. Ik wil stoppen met giechelen!' giechelde ik.
'Een ziel, twee lichamen! En inderdaad Lady, je giechelt vaak de laatste tijd.' grinnikte Lyam.
'Oke, nu weten we het wel. Stop maar met praten over Janice en mij. En Lady, je giechelt inderdaad veel.' zei Edward snel om er een eind aan te maken. Ik keek even naar Janice en zag dat ze niet sliep. Janice gaf me een knipoog en sloot haar ogen weer. Ik begon te giechelen. Ik kon niet meer stoppen. Vooral niet toen Janice haar ogen open deed en vroeg wat er te giechelen viel.
'Sorry dat ik je hebt wakker gemaakt!' giechelde ik terwijl ik Janice een knipoog gaf. Janice knipoogde terug. Lyam zag onze knipooguitwisseling en begreep meteen dat Janice het hele gesprek had gevolgd. Gelukkig speelde hij mee.
'Janice, ga je even mee naar beneden? Ik wil even bij Leo kijken.' vroeg ik.
'Hoezo moet Janice mee? Er zijn geen monsters op de trap of zo.' zei Edward verbaasd.
'Edwardus, ik wil Leo zien en Janice ook. Heb ik net besloten.' zei ik beslist.
'Edwardus?' Janice begon ook te giechelen.
'Laat die meiden toch lekker.' zei Lyam tegen Edward. 'Het blijven meiden, ze durven niks alleen.'
'Als ik bij Leo ben geweest heb jij een probleem hunnybunny.' zei ik quasi dreigend terwijl Janice me giechelend de deur uit sleurde.
'Ik wacht op je!' riep Lyam door de deur heen.
'Dus, hoeveel heb je gehoord?' vroeg ik toen we buiten gehoorsafstand waren.
'Genoeg.' zei Janice met twinkelende ogen.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 30 juni 2013 - 12:21:
LOVE IS IN THE AIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zekersteweten!


Tweety
Tweety zei op 9 aug 2012 - 21:11:
AAAAA OMG HOE SWEET
IK EIS MEER!!!!!