Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Pentagrams and sinners. Niall Horan » O4.

Pentagrams and sinners. Niall Horan

9 aug 2012 - 22:47

713

3

302



O4.

‘Hallo Niall, kom je gezellig bij ons zitten?’ Vroeg Harry aan mij, hij zat met twee meisjes en twee andere jongen aan een van de ronde tafeltjes in de aula. ‘Ja, ik kom het hier eens checken. Die andere doen me teveel denken aan Robbie.’ Antwoordde ik. ‘Begrijpelijk alles draaide toch om die jongen? Want zijn ouders hadden geld.’ Zei een van de jongens, ik kende hem. Ik had samen met hem Chemie. ‘Zayn, dat is niet aardig om te zeggen.’ Siste een van de meisjes. Ze klopte naast haar op het vrije stoeltje. ‘We hebben het daar niet over nu.’ Zei ze terwijl ik plaats nam en de appel zocht die ik vanmorgen had meegebracht van thuis. ‘Oh lekker een appel.’ Zei een meisje met zwarte haren en een kleine lippiercing. ‘In Japan zijn er van die tekenfilms en eentje daarvan gaat over een dode god, en die eet ook heel graag appels. Death Note.’ Ik knikte langzaam. Ik had het daar niet zo op. Ik vertrouwde het gene niet wat tussen hemel en aarde zweefde. ‘Ik zal je eerlijk vertellen het enige programma dat ik kijk op tv dat is pokémon.’ Vertelde ik. ‘Ik ben meer iemand die altijd op de computer zit.’ Iedereen keek naar me en ik voelde me niet op mijn gemak. ‘Maar kun je die programma’s dan vinden, uh, hoe heet je eigenlijk?’ Vroeg ik aan het meisje. ‘Op de computer, en ik heet Yaël Jules.’ Antwoordde ze. ‘Ben je familie van Noa Jules?’ Vroeg ik aan haar. ‘Ja, dat is mijn moeders zus.’ Zei ze met een glimlach. ‘Ah, dat is mijn psychologe.’ Ze grinnikte en nam een hap van haar reep chocolade. ‘Ik zal mezelf dan ook maar even voorstellen, ik ben James Hoppinks’ Zei de jongen links van Harry. ‘Mij ken je van Chemie. Ik ben Zayn Malik.’ Zei Zayn die naast James zat. ‘Ik ben dus Yaël.’ ‘En ik ben Yara Pitchers.’ Zei een meisje met pornoblond haar en donker opgemaakte ogen. ‘Ik heb Harry per toeval gisteren leren kennen, ik zat op een bankje midden in het centrum.’ Vertelde ik aan hen. ‘Ik heb hem gered van de verdrinkingsdood. Want het stortregende en hij bleef maar gewoon daar zitten!’ Iedereen aan het tafeltje lachte.

Ik had mijn pauze goed besteed en zat nu alleen tijdens Engels. Sean had zich ziek gemeld omdat hij het er gewoon te zwaar mee had. Zijn zus heeft drie jaar geleden ook zelfmoord gepleegd, en ik snap het best dat hij nu een moeilijke tijd tegen moed gaat, maar hebben we dat niet allemaal voor de boeg? Liam, Louis en ik zijn toch ook gewoon op school. Liam Payne is degene die Robbie heeft gevonden. Ze zouden die avond samen naar Rooms gaan. Toen hij om half elf nog niet buiten had gestaan was hij via de achterdeur naar binnen gegaan en had Robbie zo gevonden. De arme jongen had nu vast en zeker ook een trauma maar hij zat wel twee bankjes voor me, iets te krabbelen in zijn schrift. Alsof hij had gevoeld dat ik aan hem dacht, draaide hij zijn hoofd om en keek me aan met trieste glimlach. Ik deed een teken dat hij me zo meteen moest volgen en stak mijn hand in de lucht. ‘Ja meneer Horan?’ Vroeg mevrouw Deftan. ‘Zou ik misschien even naar het toilet mogen?’ Vroeg ik waarnaar ze vrijwel meteen knikte. Ik stond op en tikte Liam op zijn schouder. ‘Ik moet ook nodig, mevrouw.’ Hoorde ik hem zeggen. Hij volgde me op de voet en samen stonden we op de gang. ‘Niall, ik zat te denken over Robbie.’ Vertelde hij fluisterend. ‘Je kunt zelf niet een volmaakt pentagram op je borst tekenen, dat lukt niet, ik heb het gisteren met een pen uitgeprobeerd.’ Ik trok een verbaasd gezicht. ‘Wil je me nu vertellen dat hij vermoord is?’ Vroeg ik aan Liam. Hij knikte voorzichtig. ‘Maar het Forensisch onderzoek heeft toch geen sporen kunnen vinden van een mogelijke dader?’ Liam schudde zijn hoofd. ‘Diegene heeft zich uitermate goed voorbereid.’ Ik knikte langzaam. Dit was zware informatie voor mij en ik kreeg een barstende koppijn. ‘Laten we maar terug gaan voor Deftan ons komt halen.’ Zei Liam, en samen liepen we terug richting het klaslokaal. Robbie Nielsonn vermoord?


Reacties:


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 12 juni 2013 - 20:39:
Melding?
Echt super goed geschreven!!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 23 nov 2012 - 16:58:
Ga je nog verder?
Ik hoop het, want ik vind het echt een super verhaall

Kusje


MILLENNIUM
MILLENNIUM zei op 10 aug 2012 - 22:47:
Oeh!!
Spannend.