Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » just a movie » seventy seven

just a movie

10 aug 2012 - 21:37

696

2

293



seventy seven

Clouds filled with stars cover your skies And I hope it rains You're the perfect lullaby What kinda dream am is this... Beyonce - Sweet Dreams

'Lady, Phoebe, wat leuk om jullie weer eens te zien!' zei Henk oprecht. Ik rende naar hem toe en gaf hem een dikke knuffel. Toen besefte ik pas dat ik Lyam nog geen knuffel had gegeven.
'Toch wel erg dat ik eerst een knuffel geef aan onze taxichauffeur voordat ik bedenk dat mijn vriendje nog geen knuffel heeft gehad.' mompelde ik en ik wierp me in Lyams armen. Hij drukte zijn lippen op de mijne. Zo liepen we de taxi in. Ik moet zeggen dat het niet zo moeilijk was. Het klinkt in ieder geval moeilijker dan het is. Ik was beter in dit multitasken dan ik zelf besefte.
'Hoe mooi is het om jong en verliefd te zijn.' hoorde ik Henk zeggen. Ik glimlachte en dacht: dat is zeker mooi Henk, dat is zeker mooi.

Die middag besloten Phoebe en ik onze spullen meteen uit te pakken. Onze pakketjes met fotolijstjes, kleding en ik weet niet wat allemaal nog meer waren die ochtend aangekomen. Lyams kamer werd voortaan ook mijn kamer. Ik trok bij hem in, letterlijk. De jongens besloten gevieren een welkomsdiner te maken. Ze waren waarschijnlijk heel wat van plan want het was pas drie uur toen ze begonnen. Ik had er niet zoveel vertrouwen in, maar gewillig liet ik me in Lyams, pardon, onze kamer neerzetten zodat ik in alle rust alles neer kon zetten. Lyam had speciaal voor mij een kleine bank (of een grote stoel, ligt er maar aan hoe je het bekijkt) tussen de paspop en het raam gezet. Een grote ladekast stond bij de gewone kast. In de onderste la lagen Lyams onderbroeken. In de op een na onderste la lagen zijn sokken. Die gast had echt veel sokken niet normaal. Volgens mij had hij alle sokken van de wereld opgekocht of zoiets. De bovenste drie lades waren leeg. In de bovenste legde ik korte broeken en rokjes (die ik nevernooit aantrok). In de tweede la legde ik mijn onderbroeken en bh's. Ik geloofde niet in strings. Dan kun je net zo goed meteen een draadje tussen je kont stoppen. In de overige la legde ik mijn sokken. In de kast had Lyam ruimte vrij gemaakt voor mij. Ik hing mijn shirtjes op en legde mijn broeken aan de linkerkant. Mijn vestjes legde ik op de plank onder mijn broeken. Niet te geloven hoe groot de kledingkast van Lyam was. Al mijn kleren paste er gewoon in. En zijn kleren. En dan was er nog gewoon ruimte over. Volgens mij zou heel Narnia in deze kledingkast passen. Ik haalde mijn lievelingsboeken uit de doos die ik had opgestuurd en zette ze in de boekenkast. Ik hing een enorme foto van de Golden Gate Bridge aan de muur en legde mijn sieraden in een kastje in de badkamer. Daar legde ik ook mijn make up bij. De make up die ik had dan. Ik was net klaar toen Lyam binnen kwam lopen. Hij was helemaal nat.
'Blijkbaar loop ik in de weg.' zei hij grijnzend.
'Dat kan ik me voorstellen.' zei ik droog (woordgrap ) terwijl ik een handdoek uit de badkamer pakte en hem droog begon te wrijven.
'Iets zegt me dat je een water gevecht bent begonnen omdat je de rest wilde irriteren. Heb ik gelijk of heb ik gelijk.' vroeg ik terwijl Lyam bloosde en schuldbewust naar de Golden Gate bridge poster keek.
'Daar wil ik naartoe.' zei ik toen ik zag dat hij ernaar keek.
'San Francisco?'
'Jep.' knikte ik.
'Ik ben daar lekker al geweest.'
'Ik ben daar lekker al geweest.' praatte ik hem na op een kinderachtig toontje.
'Maar over het eten. Vanavond moeten we pizza bestellen?' ging ik verder, Lyam knikte.
'Die kans zit er groot in. Moet ik nog ergens mee helpen?' vroeg hij als een echte gentleman.
'Nee hoor, ik heb alles al gedaan. Ook mijn ondergoed als je dat soms bedoelt.' zei ik toen ik Lyam zag kijken. Meteen keek hij als een zielige puppy.
'Wat denk je wel niet van me?' vroeg hij quasi gekwetst.
'Je bent knap. Je bent superlief. Je bent geweldig. Je bent het allerliefste vriendje dat iemand zich kan voorstellen. Maar je blijft een jongen.'


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 30 juni 2013 - 15:49:
ik hou van woordgrappen!!
en jongens zijn gewoon jongens inderdaad, daar kun je niks aan veranderen.. zou ik soms wel willen. oke ik geef het op. ik neem wel verkering met een meisje ofzo
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX Tamara


Tweety
Tweety zei op 10 aug 2012 - 21:46:
WAHAHAHAHHAHA SORRY IK LAG HELEMAAL IN EEN DEUK OM DIE WOORDGRAP XD
IK BEN EEN BEETJE HYPER EN MELIG DENK IK. BEN IK NORMAAL NOOOOOIT XD

AWH OP HET EIND
ZIJ ZIJN ZO UBER SCHATIIG

OKE ER ZITTEN HIER TWEE VLIEGEN OP MIJN COMPUTER SCHERM TE NEUKEN!! HAAT AAN DIE BEESTEN

XD
LOLZ

SNEL VERDER

XX

LANGSTE BERICHT EVER OFZOOOO

*FLUIT* HOE DROOG XD

OKE BYE X