Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » just a movie » seventy nine

just a movie

10 aug 2012 - 22:23

569

2

256



seventy nine

The sun goes down. The stars come out, and all that counts is here and now. My Universe will never be the same. I'm glad you came, I'm glad you came... The Wanted - Glad You Came

Tot half zeven 's avonds zochten Lyam en ik naar leuke foto's die we konden printen. Toen we om half zeven gingen eten hadden we er vijfhonderd en zestien. Dat klinkt heel veel, en dat zijn ook veel foto's, maar op die enorme muur hebben we er meer dan vijftien honderd nodig. Verwacht ik. Als het al niet meer is. Ach joh, we hadden nog een heel leven voor ons. Die muur zou echt wel vol komen. Om half zeven riepen Edward en Martin dat we konden gaan eten. Tijdens het koken was er geen brandweer nodig geweest en we hadden niet het idee dat we mislukte experimenten opaten. Met andere woorden, Edward en Martin moesten vaker koken.
'Op vriendschap.' zei ik terwijl ik mijn glas hief.
'Op vriendschap.' herhaalde iedereen en we vielen aan.
'Jongens, dit smaakt eigenlijk best wel goed.' zei Phoebe.
'Jullie moeten vaker koken.' zei ik.
'Dacht het niet Lady.' zei Edward.
'Je mag lekker zelf gaan koken.' zei Martin. Toen Phoebe dat hoorde stikte ze in haar gebakken aardappeltje. Iedereen, behalve ik dan, keek haar verbaasd aan. Snel slikte ze het aardappeltje door en nam een slok water.
'Geloof me, jullie willen niet dat Lady gaat koken.'
'Ik hou ook van jou Phoebe.'
'Waarom moet Lady niet gaan koken?' vroeg Alex met een mond vol worteltjes.
'Als Lady gaat koken brand dit hele huis af! Londen gaat afbranden! Half Groot Brittannië gaat afbranden! Dat willen jullie toch niet op je geweten hebben?'
'Phoebe, die ene keer dat ik kookte was ik dertien. Dertien! Ik had nog geen idee hoe je lasagne moest maken!' verdedigde ik mezelf.
'Natuurlijk, en die vlieg is er helemaal zelf in gekropen.'
'Inderdaad! Hoe moet ik het nou weten dat er een bromvlieg met zelfmoordneigingen rondhuppeld terwijl ik aan het koken ben.'
'Misschien had je moeten kijken voordat je de saus in een pan gooide.'
'Maar ik moest zoveel dingen tegelijk doen!'
'Zoveel tegelijk dat je vergat de lasagnebladen erbij te doen. Volgens mij zijn de lasagnebladen bij lasagne heel belangrijk.'
'Phoebe, ik was dertien. Op je dertiende weet je niet hoe je moet koken!'
'Dat maakt me helemaal niks uit, jij gaat niet koken. Alleen als we iemand een voedselvergiftiging willen geven.'
'Bedankt voor je vertrouwen Phoebs.'
'Een bromvlieg? Serieus?' vroeg Edward benauwd.
'Blijkbaar moeten wij toch gaan koken.' zei Martin zuchtend.
'Graag.' zei Phoebe opgelucht. Lyam keek een beetje benauwd. Waarschijnlijk had hij van me verwacht dat als we oud waren ik voor hem zou koken terwijl hij met een vishengeltje naar het water staarde. Mooi niet dus. Hij mocht mooi zelf gaan koken.
'Wij koken morgen wel, maar overmorgen bestellen we chinees.' besloot Edward.
'Dan zal ik morgen speciaal voor jullie muffins gaan bakken.' beloofde ik.
'Brand dan niet heel de wereld af?' vroeg Alex zich hardop af.
'Nee slimmerik. Lady kan wel goed muffins bakken. En taarten. En koekjes. Dat soort dingen kan ze dan weer wel.' verdedigde Phoebe me.
'En bedankt Phoebe. Het klinkt nou echt alsof je veel vertrouwen in me hebt.' zei ik nuchter.
'Wat? Het is zo.' Lyam keek intussen weer wat vrolijker. Waarschijnlijk was de mededeling over mijn muffin-kookunsten genoeg om hem ervan te overtuigen dat we gewoon elke dag uit eten gingen. Ik denk dat Lyam wel van muffins hield. En van taarten. En van koekjes. Ja duh, wie hield er nou niet van al die ongezonde zooi?'


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 30 juni 2013 - 15:59:
iedereen houd van muffins!!


Tweety
Tweety zei op 10 aug 2012 - 22:29:
WAHAHAHHAHAHHHAHA OMG IK GA HIER DOOD JONGEN
MIJN VADER GING ME AL WAARSCHUWEN XD
OMG TE VEEL LOL WAHAHHAHAHHAHA
SNEL VERDER