Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » just a movie » eighty four

just a movie

11 aug 2012 - 3:13

646

3

274



eighty four

It's the boy you never told I like you It's the girl you let get away It's the one you saw that day on the train But you freeked out and walked away It's the plane yo wanna catch to Vegas Things you swear you'll do before you die It's the city of love that waits for you But you're too damn scared to fly... Selena Gomez - Hit The Light

Ik zwaaide Ginny uit. Waarschijnlijk had ze zonet de dag van haar leven gehad. Op het einde kreeg ze het zelfs voor elkaar om gewoon met me te praten. Dat was een half wonder! Oke, dat was gewoon gemeen van me. Ik zou waarschijnlijk niet anders reageren als ik Kelly Clarkson zou ontmoeten. En met waarschijnlijk bedoelde ik dat ik het wel zeker wist. In ieder geval, ze zou me bellen als ze me nodig had. Waarschijnlijk zou ze dat niet durven dus ik had besloten haar over een weekje te bellen. Misschien moest ik handtekeningen gaan verloten of zoiets. Haha, dit is echt wel cool. Mensen die ik niet ken willen mijn handtekening! Hier kan ik wel aan wennen. Ik keek op de klok. Het was drie uur 's middags. Ik ging naast Phoebe op de bank zitten en pakte het fruit dat gisteren over was. Kauwend op een banaan vroeg ik hoe het tussen haar en Alex ging.
'Het gaat geweldig! We hebben, nouja, gisteren hebben we jeweetwel gedaan.' zei Phoebe fluisterend.
'No way!' riep ik uit.
'Ja echt wel!' riep Phoebe uit. We waren beste vriendinnen, dan vertel je elkaar dit soort dingen.
'Hij is geweldig!' Hij kan...'
'Stop maar! Ik weet niet of je het weet, maar Alex is ook een van mijn beste vrienden. Ik wil met hem kunnen praten zonder jullie twee in mijn gedachten bezig te zien.' Phoebe werd rood.
'Dat was ik vergeten, sorry Lady.'
'Maakt niet uit Phoebs, maar hoe was het verder?'
'Kun je het aan?'
'Waarschijnlijk niet, maar vertel toch maar. Ik moet er maar mee kunnen leven dat mijn beste vriendin ever en een goede vriend van me samen rotzooien.' En toen vertelde Phoebe me zo ongeveer alles. Het zijn een boel ranzige details. Die bespaar ik je. Serieus, als ik Alex straks zie weet ik niet hoe ik ga reageren. Of ik ga blozen of ik ga hem uitlachen. Een van de twee. Dat wordt dus hopen op blozen en dan een boel foundation op mijn gezicht smeren.
'En, hoe zit het tussen jou en Lyam?' vroeg Phoebe nieuwsgierig.
'Geen seks voor het huwelijk Phoebe, onthoudt dat nou eens.'
'Oja, sorry Lady. Dus vertel het eens. Wanneer gaan jullie trouwen?'
'Phoebs!'
'Sorry Lady, het was te verleidelijk.'
'Dat dacht ik al.'
'Maar serieus Lady. Het is honderd procent zeker dat jij en Lyam nooit meer uit elkaar gaan. Waarom gooi je die hele huwelijk regel niet gewoon de prullenbak in?
'Phoebe, ik wil mijn principes niet zomaar weggooien. En trouwens, Lyam en ik hebben het toch goed zo?'
'Maar Lyam blijft een jongen. Wat als hij meer wil?'
'Als hij de ware is wacht hij maar mooi.'
'Of hij neemt je mee naar Vegas, voert je dronken en trouwt met je.'
'Phoebs!'
'Sorry Lady, ik zit je maar wat te stangen. Jij en Lyam horen bij elkaar. Hij doet alles voor je. Hij zou naar het einde van de wereld kruipen om jou gelukkig te maken.'
'Denk je dat echt?'
'Dat denk ik echt.' Ik hoorde aan Phoebe's stem dat ze het meende.
'Bedankt Phoebs.'
'Graag gedaan Lady.'
'Als je het niet erg vind ga ik eventjes hardlopen. Dan kun jij intussen die zooi op je kamer opruimen die jij en Alex vanacht hebben veroorzaakt.'
'Lady!'
'Sorry, te verleidelijk.'
'Grrrrrrrr, dat had ik nooit moeten zeggen.'
'Inderdaad, dat had je niet moeten zeggen. Nu ga ik me omkleden.' Ik kleedde me op, deed mijn haren in een staart en trok trainingsschoenen aan.
'Tot dadelijk! Jij blijft thuis?' riep ik door het huis heen.
'Ik blijf thuis denk ik, hoezo?'
'Dan neem ik geen sleutels mee!'
'En als ik weg ben kun je hooguit tussen de paparazzi moeten gaan zitten. Vinden ze vast niet erg.'
'Phoebs!'
'Sorry Lady.'


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 30 juni 2013 - 16:22:
super dat ze het hebben gedaan, arme lady dat ze alex zo weer ziet!..


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 12 aug 2012 - 12:11:
Bedankt dat je mn verhaal onderuit haalt... Hha grapjuuuh ik ga het onthouden!!


Tweety
Tweety zei op 12 aug 2012 - 0:44:
Wahahhahaha lolz xd

Trouwens
Als je naar Londen gaat heb je indentiteits shit nodig en daar heb je handtekening staan, maar wel echt supeeeerrrrr!!!!