Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » just a movie » eighty five

just a movie

11 aug 2012 - 3:34

755

2

310



eighty five

I'm not calling you a liar, Just don't lie to me. I'm not calling you a thief, Just don't steal from me, I'm not calling you a ghost, Just stop haunting me, And i love you so much, I'm gonna let you, Kill me.... Florence And The Machine - I'm Not Calling You A Liar

Ik kon niet normaal hardlopen. Twee keer kwam ik een bende fans tegen. Ik moest misschien zo'n loopbandgeval aanschaffen. Dat scheelde een boel lege stiften en geheugen op fotocamera's. Ping! Nieuw idee voor een kerstcadeautjes! Grapje, ik ging echt geen loopband voor Kerst vragen, dat is echt wel heel erg triest. Binnen anderhalf uur was ik weer terug in het appartement. Phoebe was gelukkig thuis. Daardoor hoefde ik niet tussen de paparazzi te wachten totdat iemand met een sleutel langskwam. De paparazzi leek nu zo ongeveer voor onze deur te wonen. Dat was het nadeel van bekend zijn. Je kon je kont niet meer draaien zonder dat het in de bladen kwam.
'Lekker gelopen?' vroeg Phoebe toen ik de woonkamer binnenkwam.
'Heerlijk. Weer een paar miljoen fans een handtekening gegeven. En jij, lekker je kamer opgeruimt?'
'Nee, daar mag Alex mooi mee helpen. Ik heb een paar van je overheerlijke muffins gegeten en de woonkamer gestofzuigd. En volgende week staat het waarschijnlijk in alle roddelbladen dat ik mijn middelvinger naar hun daar heb opgestoken toen ze door het raam naar binnen wilden klimmen.'
'O. My. Gosh. Hebben ze dat echt gedaan?'
'Natuurlijk niet. Ik maakte maar een grapje.'
'Haha, heel erg grappig Phoebe, heel grappig.'
'Ik moet comedian worden!'
'Succes daarmee. Ik ga douchen!'
'Niet verdrinken!'
'Ik ga mijn best doen!' riep ik voordat ik de badkamerdeur sloot. Ik deed de deur niet op slot. Phoebe was toch de enige die thuis was en de rest zou me ook best naakt mogen zien. Liever niet natuurlijk, maar ik zou niet hysterisch gaan gillen of iets wat er op leek. Ik zette de warme stralen aan en begon te zingen.
'I was looking for a breath of life. A little touch of heavenly light. But all the choirs in my head sang no-o-o-o. To get a dream of life again. A little vision of the sight at the end. But all the choirs in my head sang no-o-o-o. But I would need one more touch. Another taste of heavenly rush. And I believed, I believed it so-o-o-o.'
Ik zong nog een boel andere liedjes. Only Shorty van Demi Lovato. High Maintenace van Miranda Cosgrove en nog veel meer. Tegen de tijd dat ik een heel concert had gegeven werd er op de deur geklopt.
'Ja?' riep ik terwijl ik de douche uitzette en een handdoek pakte om me af te drogen.
'Lady, ik ben het, Alex.' Fijn, nu dacht ik aan Alex en Phoebe die aan het rotzooien waren. Ik was blij dat hij niet binnen kwam, ik werd helemaal rood.
'Eeuhm, William wil je spreken, ben je klaar met douchen?'
'Ik ben klaar met douchen ja, ik kom eraan. En William als in jullie manager? Of William als in een onbekend persoon van wie ik geen idee heb wie het is.'
'De manager.'
'Ik kom eraan.'
'Oke, ik zal het doorgeven. Oja en Lady?'
'Ja Alex.'
'De muffins zijn lekker.'
'Dankjewel Alex.'
'Graag gedaan.' Toen hoorde ik wegstervende voetstappen. Ik droogde me af en knoopte de handdoek om mijn lichaam. Nu was er een onbekend persoon in het appartement. Nu ging ik niet poedelnaakt naar mijn kamer lopen om kleren te pakken. Dat was ik eerst wel van plan geweest. Ik liep naar mijn kamer, trok een broek, een donkerblauw tanktopje aan en ik deed twee kettingen om. De ketting die ik van Lyam had gekregen, voor mijn verjaardag, en een huge specht. De meeste mensen hadden een huge uil. Ik vond dat te normaal en had een specht gekocht. Ik deed mijn haar in een knot en liep naar de woonkamer.
'Hunnybunny! Hoe was het in de studio?' vroeg ik aan Lyam terwijl ik een muffin pakte en naast hem ging zitten.
'Het was super, milady, jammer dat je er niet bij was.'
'Ach ja, ik heb weer een boel mensen blij gemaakt met een foto. Al snap ik nog steeds niet waarom.'
'Lady?'
'Ja?'
'Ik ben William. Waarschijnlijk hebben de jongens het wel eens over me gehad. Ik ben dus de manager. We hebben een lied geschreven voor de jongens. Een duet. Een soort van duet dan. Eigenlijk wilde we Victoria Justice vragen om het te zingen.' Ik snapte er niks van. Waar had die gast het over. En belangrijker, wat heeft dit allemaal met mij te maken?
'Maar Ik heb jou zonet horen zingen. Je stem is fantastisch. Wat zou je ervan vinden op een nummer met Troublemaker op te nemen?'


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 30 juni 2013 - 16:27:
ik zag hem aankomen maaaar:
OOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGG
WAT FUKKING COOL!!!!!!!
goed idee zo'n douce concertje!
i like this!!
OOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGG


Tweety
Tweety zei op 12 aug 2012 - 0:47:
WHAAAAAAAAAAAAAAAA OMG!!!