Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Murder in Malfoy Manor » Could it become any worse?

Murder in Malfoy Manor

10 sep 2012 - 17:56

450

6

344



Could it become any worse?

HALLOTJES! Hier is een nieuw hoofdstuk, en ik hoop dat jullie het iets vinden. Veel leesplezier en vergeet niet: tips héél welkom. Thanks voor het volgen van het verhaal allemaal<3.

Een bijna maniakale lach galmde via de trap de kelder in, waar hij een tijdje bleef echoën. De greep van de man verslapte een fractie van een seconde, waar Narcissa dankbaar gebruik van maakte.
Narcissa verlamde hem met een spreuk en spoedde zich de kelder uit.
Knal! klonk het luid door de hele villa.
Halverwege de trap bleef ze staan. Een dof geluid van een lichaam dat op tapijt valt kroop Narcissa’s oren in, vrat zich een weg naar haar hoofd. Draco, was het enige dat ze kon denken.
Niet mijn lieve Draco, niet mijn jongen..
Narcissa stormde in noodvaart de trap op. Ze verstrakte de greep om haar toverstok, klaar om ieder levend persoon in de hal die een bedreiging vormde de doden. De blik in haar ogen was niet haar beheerste, welopgevoede blik. Het was een blik die een koele moordenares zou kunnen hebben.
Hij heeft mijn familie ten onder geholpen, dacht Narcissa, nu zal ik hetzelfde met hem doen.
In de gang stond geen Avondrood, hij lag. Verstijfd, dood, met een laatste angstige blik in zijn ogen. Draco stond aan de grond genageld bovenaan de trap die naar de bovenverdieping leidde. Hij staarde naar de vrouw die in de hal stond, helemaal in het zwart gekleed. De lach was van haar afkomstig geweest. Het was Bellatrix, terug uit Azkaban.
Ook Narcissa stond aan de grond genageld, bovenaan de keldertrap. Haar blik ging van Draco, naar Avondrood en als laatst naar Bellatrix. ‘B-Bella?’ stootte ze kleintjes uit.
‘Zusje,’ zei Bellatrix, haar stem twee octaven hoger dan Narcissa zich kon herinneren. Ze zag er afgrijselijk uit. Haar eens zo mooie gitzwarte haar was nu vol klitten, één enorme onverzorgde bos. Haar ogen leken donkerder te zijn geworden, en er lag een bijna krankzinnige uitdrukking in. Ingevallen wangen, ontzettend mager, lijkbleek. Het enige wat nog overeenkwam met haar oude zelf waren haar haarkleur en kleding. Daar was het dan ook mee gezegd.
Ze stootte weer die huiveringwekkende, maniakale lach uit en wees met haar wijsvinger priemend op de dode Avondrood. ‘Dood.’ Ze keek heel eventjes zelfvoldaan. ‘Hij wilde je zoontje iets aandoen en -nog belangrijker- zijn gezicht beviel me niet.’ Haar stem had nu de krankzinnige ondertoon die ook in haar lach had doorklonken.
Narcissa deed haar mond open, en weer dicht. Open, en weer dicht.
Ze kon niets uitbrengen. Wat hebben ze in godsnaam met haar gedaan in Azkaban?
'Je mond staat open.’ Bellatrix grijnsde, waardoor haar ogen een beetje uit leken te puilen.
‘Waar is Lucius eigenlijk?’
Narcissa schudde haar hoofd. Ze kon niet praten nu.
Haar Lucius was dood en haar zus was gek geworden, in de kelder lag een verlamde man die haar misschien wel had willen vermoorden en Avondrood had hetzelfde bij Draco willen doen. Kon het nog erger worden?


Reacties:

1 2

Vampira
Vampira zei op 23 okt 2012 - 23:01:
Oeh Gotta love this!
Cuz A: Malfoy!!
B: Your talent is great!
C: The storyline heeft me gepakt!
Ga je hier nog mee verder?
x


xEmma
xEmma zei op 20 aug 2012 - 23:40:
Oooh, Bellatrix! Ik vind haar karakter zo interessant. ^-^
ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.


Vamtwii
Vamtwii zei op 15 aug 2012 - 20:32:
O.Mijn.God.
Wat een geweldige come-back lieverd.
En ik geloof gewoon nog steeds NIET dat Lucius echt dood is!
Kan niet.
Snel verder schattie!



Rebella
Rebella zei op 14 aug 2012 - 16:49:
pfoe!
Dit is waanzinnig!
En heel maf, ik mag Bella nu wel even!
Hopelijk blijft dat!
Goed geschreven!
Snel verder?
Reb.


Chayenne
Chayenne zei op 14 aug 2012 - 9:45:
Omg ga alsjeblieft verder! Ik ben zooo nieuwschierig