Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » just a movie » ninety one

just a movie

14 aug 2012 - 21:17

562

2

229



ninety one

YEAH ER ZIT EEN MEISJE IN MIJN KLAS DAT IK KEN. WOOHOOOOOO o my fish nu ben ik echt megaaaaablij

Die volgende morgen had iedereeen (behalve ik) een houten kop. Mijn kruidkoek maakte een boel goed. Phoebe belde Henk en ze gingen samen boodschappen doen. Dat was hard nodig. Samen met de jongens ging ik naar de studio. We begonnen meteen te werken. Gisteren hadden we vooral geoefend. Vandaag begonnen we serieus met opnemen.

Lady: I know I am not perfect.
Lyam: but you're perfect to me.
Lady: I know I am not stunning.
Lyam: but you're stunning to me.
Lady: I know I am not important.
Lyam: but you're important to me.
Lady: I know I am myelf

jongens: we're all different. we're all the same.
Lady: we're all the same!
jongens: think about another and help everyone everywhere.
Lady: keep thinking about another.

Alex: her eyes are like stars. so shiny. so bright. but she can't see it herself.
Lady: he sais my eyes are like stars.
Edward: she got her heart on the right place. sometimes it is annoying. biit most of the time it is great.

jongens: we're all different. we're all the same.
Lady: we're all the same!
jongens: think about another and help everyone everywhere.
Lady: keep thinking about another.

Martin: she knows she ain't perfect. she knows her bad sides. of course it can be frustrated. but that all doesn't matter when she smiles and stays herself.
Lady: he knows I ain't perfect. I told him my dark sides. He knows everything about me and still accepts me. I'm sure he is the one. I'm sure he is my true love. I will always love him with every piece of my heart. with every piece of my mind. with every piece of my soul.

jongens: we're all different. we're all the same.
Lady: we're all the same!
jongens: think about another and help everyone everywhere.
Lady: keep thinking about another.

'Dat was geweldig mensen!' riepen Brooke en William tegelijk terwijl ze in hun handen klapten. Ik grijnsde. Ik vond mijn laatste solo hele erg cool. Het stukje na dat van Martin. Dat mocht ik rappen. Ik kon beter rappen dan zingen. Volgend William zei dat heel veel omdat ik een geweldige zangeres was. Mij boeide het niet zo veel. Ik vond het leuk om te zingen, maar het was nog leuker om te rappen.
'Dit wordt een hit, dat weet ik gewoon!' zei Martin door de microfoon. Die dag zongen we net zo lang totdat het perfect was. Morgen zouden we de videoclip op gaan nemen. Daar keek ik echt naar uit. Henk had ons thuisgebracht. William had ook hem een baan aangeboden. Als onze vaste chauffeur. Henk had beleefd geweigerd.
'Ik kan dat mijn baas niet aandoen. Hij is niet alleen mijn baas maar ook een goede vriend. Als ik ontslag neem kan hij de zaak zo ongeveer opdoeken. Dan heeft hij een chauffeur minder en hij red het nou nog maar net. Sorry William, dat gaat niet gebeuren. Ik wil de kinderen best af en toe heen en weer brengen. Maar daar blijft het bij.'
'Dan betalen we je wel extra. Dan is je baas ook weer blij met ons. Wat heeft iedereen deze week, niemand neemt een baan aan!' had William gefrustreerd gezegd. Henk had hem een schouderklopje gegeven.
'Iedereen heeft zo zijn ups en zijn downs. Dit is je down. Maar dat betekent alleen maar dat het beter kan gaan.'
'Bedankt voor je wijze woorden Henk.'
'Graag gedaan.' zei Henk terwijl hij naar de auto liep en toeterde voordat hij weg reed.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 30 juni 2013 - 17:06:
IK WIL OOK RAPPEN!
ik weet wat ik ga het liedje kopiëren en dan ga ik alles rappen!


Tweety
Tweety zei op 19 aug 2012 - 0:13:
Wahaha lol dat laatste xd
DAT LIEDJE IS UBER COOL