Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Big Time Rush » New future New life {BTR} » deel 6

New future New life {BTR}

21 aug 2012 - 9:23

426

1

223



deel 6

Logan’s pov:

Ik zie Jackie weer terug komen met de auto, ze ziet er verdrietig uit. Wat was er gebeurt, wat heeft james gedaan? Even later zie je james er ook aan komen rijden, en hij loopt sip naar binnen. “wat heb je gedaan james?”¯ vraag ik. Hij kijkt me aan en ik zie een rode hand op zijn wang zitten, “james?”¯ mopper ik zacht. “ik ben haar achterna gegaan, en ze ging naar de begraafplaats, daar is de vader van Damian. Toen zag ze mij en toen werd ze boos, en toen heeft ze me geslagen.”¯ Zegt hij. “waarom heb je het dan ook gedaan, ik heb je nog zo gewaarschuwd. Wat ben je toch ook een dom varken ook he.”¯ Mopper ik. Ik sta op en loop weg, misschien had Jackie nu ook wel iemand nodig. Als ik dichtbij de voordeur ben hoor ik glas kapot knappen. Maar ik merk dat ze de voordeur op slot heeft gedaan. Snel ren ik naar de achterkant en ga ik via de achter deur naar binnen. En daar zie ik Jackie zitten, op de grond tussen de glasscherven. Ik pak haar op en loop met haar naar de bank toe waar ik haar rustig op neerzet. Daarna ga ik naast haar zitten. “hoe kon die dat nou doen?”¯ vraagt ze huilend. Ik aai over haar haar en schud mijn hoofd “ik weet het niet.”¯ Zeg ik zacht. Ze kruipt tegen me aan en legt haar hoofd op mijn borstkast, ze ruikt heerlijk naar frisse lente geur. Ik sla mijn arm om haar heen en streel haar zachtjes over haar rug. Ze tilt haar hoofd op en kijkt me aan. “ik vind je leuk Logan.”¯ Mompelt ze zacht. Ik kijk naar haar betraande gezicht, maar ik weet niet wat ik verder moet zeggen, terwijl ik het antwoord wel weet. “ik jou ook.”¯ Zeg ik. Ze legt haar hoofd weer neer en ik streel haar door haar haren heen. Je kijkt naar haar, ze zag er perfect uit, ze was er 1 uit duizenden.

Jackie’s pov:

Logan zag er nog knapper uit als James, bij hem kon ik mezelf zijn. Hij was zo lief en knap. Ik lig op zijn borstkast die hard is door de spieren, stiekem kijk ik vanuit mijn ooghoek naar Logan, ik zag dat hij me helemaal aan het bestuderen was. Ik voel dat ik erdoor moet blozen. Hij vind me leuk, hij had het gezegd. Ik zit eraan te denken om hem te zoenen, maar ik begin te twijfelen. Zal ik het nou doen of niet?


Reacties:


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 21 aug 2012 - 16:45:
DOEN DOEN DOEN