Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Big Time Rush » New future New life {BTR} » deel 7

New future New life {BTR}

21 aug 2012 - 9:23

374

0

251



deel 7

Logan's pov:

Plots drukt ze haar lippen op die van mij, ik zoen haar terug. Met mijn handen glij ik langzaam naar beneden, zonder mijn lippen van die van haar te halen til ik haar op me schoot, ik voel haar vingers door mijn haar glijden en ze drukt me dicht naar haar toe. Ik hoor haar zachtjes kreunen, mijn vingers verkennen langzaam haar lichaam. Ze voelde zo lekker warm aan en zacht. Zachtjes verlaten haar lippen de mijne, ze staat op en kijkt me verlangend aan, ze pakt me hand en trekt me overeind. Waarna ze haar lippen weer op die van mij drukt. Langzaam glijden haar vingers over mijn borstkast heen, al snel ligt mijn T-shirt op de grond. Al zoenend gaan we naar boven haar slaapkamer in. Wild druk ik haar tegen de deur, ik geef haar kusjes in haar nek en bijt zachtjes in haar oor. “ik wil je.”¯ Kreunt ze zacht. Dat laat je je geen 2 keer zeggen. Ik voel dat ze haar schoenen uitdoet, ik pak haar op en ze slaat haar benen om me middel heen. Zachtjes leg ik haar op bed neer. Al zoenend maak ik de knoopjes van haar blouse open, en trek die uit. Ik geef haar kusjes tot haar nek, en van haar nek naar haar borsten, en van haar borsten tot aan haar broek en net boven de broek stop ik. Al snel verdwijnen alle kledingstukken en belanden ze op de grond. En ik met haar het spel van de liefde speel.

Met een grote grijns kijk ik haar aan, “dat was heerlijk.”¯ Zegt ze nog genietend. Me grijns word nog groteren ik knik, ik veeg de zweetdruppels van mijn voorhoofd af en geef haar nog een kus. Ze legt haar hoofd op mijn borstkast en draait cirkeltjes met haar nagels op me buik. “blijf je vanavond slapen?”¯ vraagt ze zacht. Ik grijns “als jij dat wil.”¯ Zeg ik. Hevig knikt ze haar hoofd, “ja zekers.”¯ Zegt ze. Ze staat op uit bed en ik glij nog 1 keer met mijn blik over haar naakte lichaam, ze is echt perfect. Die avond doen jullie het weer en valt Jackie in slaap op je borstkast, je hebt je nog nooit zo gelukkig gevoelt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.