Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Big Time Rush » New future New life {BTR} » deel 8

New future New life {BTR}

21 aug 2012 - 9:24

385

1

227



deel 8

Jackie's pov:

De deurbel gaat, snel sta ik op en doe ik een badjas aan. Ik loop naar de deur en kijk door het deurgaatje. Daar staat james, “ga weg!”¯ schreeuw ik door de deur naar hem toe. “Jackie, laat me binnen we moeten praten.”¯ Roept hij. “nee.”¯ Schreeuw ik. Langzaam beginnen tranen over me wangen te lopen. Ik zie Logan naar beneden komen en hij kijkt me aan, daarna loopt hij daar de deur en kijkt door het kijk gaatje. Hij doet de deur open en blijft voor de deuropening staan zodat james niet binnen kan komen. “james ga weg, ze wil niet.”¯ Zegt hij waarschuwend. Verdrietig en verbaasd zie je james kijken naar Logan. Eigenlijk vind ik het best zielig, maar hij moet ook gewoon door krijgen dat hij iets verkeerd heeft gedaan. Logan doet de deur dicht en loopt naar me toe, voorzichtig veegt hij met zijn duim mijn tranen weg. Hij slaat zijn armen om me heen en geeft me een dikke knuffel. Zijn geur maakt me helemaal gek, en een vlinderbom ontploft in me buik. Ik was verliefd en niet zo’n klein beetje ook. Waarom zit ik me druk te maken over James, hij red het wel. Ik kan beter genieten van dit moment, het moment waarin alles even lijkt goed te gaan. Ik kijk in de mooie ogen van Logan, en vergeet de wereld om me heen, op dit moment is het alleen hij en ik, en niemand anders. De tijd lijkt even stil te staan. Ik leg me handen op zijn schouders en ga op mijn tenen staan, lief geef ik hem een kus op zijn wang. Hij glimlacht, “ik denk dat het tijd is dat ik weer naar me eigen huis ga.”¯ Zegt hij zacht. Ik knik, over een paar uur komt Damian ook terug dus zo’n slecht idee is het niet. Al zal ik hem wel missen, ik loop naar de deur en doe hem open. Samen lopen we naar het veranda, ik geef hem nog een kus. Als ik me terug trek word er ineens iets op me mond gedrukt, ik kijk Logan aan. Er staat een man achter hem die een doekje voor de mond van Logan houd. Langzaam voel ik me wegzakken, de mannen worden schimmen, tot het helemaal zwart word voor me ogen.


Reacties:


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 21 aug 2012 - 16:46:
ga snel verderrrrr!!!