Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Last Waves -Twilight [Afgelopen] » [000] Proloog

Last Waves -Twilight [Afgelopen]

21 aug 2012 - 16:20

217

4

378



[000] Proloog

Dag Jeremy.

Het is enkele maanden geleden dat je schreef. Als je het wilt uitmaken, doe het dan gewoon. Alles beter dan de stilte. Vond je zelf niet dat je te ver gegaan bent? Je nummer veranderen, gewoon om alles achter je te kunnen laten. Je hebt nu vast ook een nieuw e-mailadres, niet? Alles zomaar veranderen om een meisje te kunnen negeren. Weet je nog wat je in Californië gezegd hebt? "Ik ben Anders Charlie. Alles wat ik doe, zal ik doen om jouw bestwil. Dat beloof ik je." Herinner je het weer? Mooi. Een ding heb je zeker gedaan Jer, je hebt me gekwetst. Dat is nog zoiets dat je beloofd hebt, dat je me niet zou kwetsen. Ik moet je zeggen dat je goed bent in beloftes breken.

Na al die tijd zijn er een deel van mijn vragen opgelost; van sommigen wil ik zelfs geen antwoord meer. Er is maar een vraag die op mijn lippen brandt, waarom? Je voelt je even niet oged en dat is meteen de reden om me te dumpen? Het enige wat ik wil zijn antwoorden, ik hoop dat je ze geeft.
We gaan verhuizen. Coldwater is verleden tijd. Moest je je bedenken en toch willen antwoorden, mijn nieuwe adres staat op de achterkant van de enveloppe,.

Ik hield van je,
Charlie


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 8 dec 2013 - 8:20:
Ik ga je verhaal lezen :p


Romee
Romee zei op 2 feb 2013 - 20:43:
Wauw kon ik maar zo goed schrijven ik sta met een mond vol tanden


Vampira
Vampira zei op 20 okt 2012 - 20:18:
Jeetje, wat een prachtig begin.
Ik ga de rest gauw lezen!
-Twiheart die Heart!-

x


LotStuff
LotStuff zei op 21 aug 2012 - 18:17:
Wauw, dat is een krachtig begin van een nieuw verhaal dat mij heel erg goed lijkt!
Kan je me melden als je een nieuw hoofdstuk hebt?