Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Big Time Rush » New future New life {BTR} » deel 9

New future New life {BTR}

21 aug 2012 - 17:23

372

0

219



deel 9

"jackie, jackie, word wakker." hoor ik een stem zeggen. als ik iets wakkerder ben herken ik de stem, het is de stem van Logan. ik kijk om me heen niks komt bekend voor, "waar zijn we?" vraag ik aan Logan. hij haalt zijn schouders op "ik weet het niet." zegt hij. dan gaat er opeens een deur open, ik kijk de persoon aan die uit de deur komt. hij heeft een smerige grijns op zijn gezicht. "jullie zullen je vast afvragen waar je bent en nog meer van die dingen, dus ik zal het jullie is vertellen." begint de man. zijn grijns bevalt me niet. "nou dit is het verhaal, er zijn een boel mensen die een beetje geobsedeerd zijn door de film the hunger games, en daar zitten een aantal hele rijke tussen zoals ik. dus hebben we een paar mensen afbetaalt en beginnen we nu onze eigen echte hunger games." zegt de man. die film had ik al wel eens gezien, jonge mensen die vechten tot er 1 overblijft. geschrokken kijk je Logan aan. "en wat nou als we nee zeggen." zegt Logan boos. de man kijkt grijnzend Logan aan. " dan sturen we mensen naar alle mensen die jullie kennen, zoals de rest van je band, je ouders iedereen, of bijvoorbeeld bij haar naar haar zoontje toe, en dan leggen we die naast jim onder de grond." zegt de man grijzend. een traan biggelt over mijn wang heen, "ik doe mee." zeg ik zacht. "ik ook." zegt Logan. de man begint nog meer te grijzen en klapt in zijn handen. "geweldig." roept hij blij. waarna hij de ruimte weer uitloopt. waar hij ons verward laat zitten. we hebben nog geen woord tegen elkaar kunnen zeggen of er komt weer iemand binnen, een andere man. hij pakt mij bij mijn arm en tilt me op waarna hij me mee trekt, ik kijk Logan nog een keer paniekerig voor hij uit het zicht verdwijnt. hij zei geen woord tegen me maar keek me bang aan. wanneer zou ik hem weer zien, zie ik hem ooit weer, wat gaat er gebeuren, overleef ik het wel eens? al die vragen spoken door me hoofd. ik kan niet opgeven, ik moet het doen, voor damian!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.