Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Zoveel-shot » Dag 71.

Zoveel-shot

22 aug 2012 - 22:14

328

2

242



Dag 71.

Ik lag in Zayn’s armen. Tranen stroomden over mijn wangen. Mijn schouders schokten. Zijn handen gleden over mijn rug.
“Ssst. Voor je het weet ben ik weer terug. Niet huilen, alsjeblieft. We gaan bellen en sms’en en skypen. We houden contact, echt waar.”ť Fluisterde hij. Ik voelde zijn lippen op mijn kruin. Ik ging hem missen, verschrikkelijk missen, maar dat was niet de enige reden waarom ik huilde. Ik moest huilen omdat ik niet genoeg moed had om te vertellen dat ik hem leuk vond, vóórdat hij wegging. Een aantal dagen geleden had ik nog vol overtuiging gezegd dat we gewoon vrienden waren, maar nu kon ik het niet meer. Ik had hem met een paar meisjes zien flirtten. Ik had nooit gedacht dat ik zó jaloers kon zijn. Ik ging gewoon kapot van binnen. Het was vreselijk om te zien, vooral omdat ik er ní¡í¡st zat. Volgens mij had Harry het gezien. Hij gaf me enorm veel aandacht en al snel waren we vertrokken. We zaten samen in de auto en hij had het meteen gevraagd. Zonder inleiding. “Je bent verliefd op Zayn, hè?”ť ik had niets gezegd maar mijn gezicht had boekdelen gesproken. “Aha.”ť Was zijn antwoord, waarmee hij het onderwerp afsloot. Ik had opgelucht gezucht en voor de rest van de rit naar buiten gekeken.
“Zayn, ik…ik,”ť ik kon het niet zeggen, “ik ga je zo missen!”ť riep ik huilend uit terwijl ik mijn armen om zijn nek sloot. Ik drukte mijn gezicht in zijn nek, snoof nog één laatste keer zijn geur op en liet hem toen los. Ik probeerde mijn tranen in te houden terwijl ik de andere jongens nog even knuffelde. IK zwaaide nog even naar Zayn en zag ze toen het vliegtuig in verdwijnen. Ik draaide me om. Ik wilde zo snel mogelijk naar huis. Mijn vader had me gebracht, gelukkig wist hij wanneer hij stil moest zijn en wanneer niet. Ik kon dus heerlijk in stilte huilen en naar buiten kijken.


Reacties:


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 22 aug 2012 - 22:25:
Dit is echt een roteinde!! Serieus doorschrijven jij!!


XJoanna
XJoanna zei op 22 aug 2012 - 22:19:
Verder?