Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Können wir das machen?*TC* » Können wir das machen?~11~

Können wir das machen?*TC*

14 maart 2009 - 20:40

503

3

246



Können wir das machen?~11~

Sorry dat het zo lang duurde. EN sorry dat het nu een slechten is. :S

Het duurt een eeuwigheid voor Gustav zijn mond open doet. Maar na een aantal tellen sluit hij hem weer. Zonder ook maar iets te zeggen. Hij maakt me bang. Wat moet ik daar nu in Gods naam van denken? Is hij geshockeerd? Van ons? Heeft hij het echt gezien? 1000 vragen spoken rond in mijn hoofd, en worden ruw aan de kant geschoven als hij zijn mond terug opent. Afwachtend zit ik hem aan te kijken. Weer sluit hij zijn mond. Ik begin zijn spelletje serieus beu te worden. Zeg ga je nog iets zeggen? Of ga je als een vis op het droge blijven staan kijken?! Het kwam eruit voor ik het in mijn hoofd had geformuleerd. En toch kwam het er perfect uit. Misschien een beetje hard. Maar nu kijkt hij tenminste terug normaal. Ik weet niet hoe ik moet beginnen. Liefst waar het begint. Ja maar waar is dat? Hoe moeten wij dat weten? We weten niet eens waarom je hier bent.
Wel, ik moest van David komen vertellen wat ik nu dus moet vertellen. En ik weet niet hoe ik het moet vertellen. Vertel maar gewoon! Zegt Bill geïrriteerd en opgelucht. wel, kwam onze kamer binnen, gehaast zoals altijd, en begon maar te snateren. Georg kon hem een beetje kalmeren, of toch voor zijn doen kalmeren. Het komt erop neer dat we hem dan toch konden verstaan. Dus toen we hem eindelijk konden verstaan kwam er in horten en stoten uit dat zijn vrouw zwanger was. Wat ze dus compleet niet meer verwacht hadden en hij direct naar huis moest en dan de tour zou stoppen en zo ging hij zijn planning door. Maar daar hoorden we al niets meer van. Bill en ik weten niet meer wat zeggen. Het gebeurt allemaal plots zo snel. Na 5 minuten sprakeloos met open mond Gustav aan te hebben gekeken komt Georg de kamer binnen met een blik vo medelijden. Of is het nu gespeelde medelijden? Hij kijkt eigelijk erg spottend. Gustav en hij werpen elkaar een blik toe, en blijkbaar communiceren ze zo. Gustav kijkt smekend en Georg twijfelend. Dan kijkt Gustav zielig en kijkt naar ons. Georg twijfeld nog een moment en geeft dan een toegefelijke blik, waardoor Gustav begint te glunderen. Ik begrijp er niets meer van en Bill blijkbaar ook niet.
Oké, sluit de monden klas en dan stopt het hier direct met tochten. En dat was een stomme opmerking van Georg. Ja het was een grap. De tour wordt helemaal niet geannuleerd en Davids vrouw is helemaal niet zwanger. Eigelijk weten we niet eens of hij nog wel een vrouw heeft. Bill maakt een raar grommend geluid en ik kijk verschrikkelijk kwaad naar Gus en Geo. Hoe durven ze ons zo laten zweten! Daar gaan ze voor boeten wees gerust. Maar dat komt wel nog op een heel onverwacht moment. En dan gaan zij zweten. Hahaha. Ik begin alvast met een plan te bedenken. Als Bill nu eens zou stoppen met zeuren zou dat wel beter gaan!


Reacties:


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 31 maart 2009 - 12:48:
ga je snel verder??


inke
inke zei op 16 maart 2009 - 17:37:
haha
ga je snel verder??


veke
veke zei op 14 maart 2009 - 21:00:
snel verder :pxxxxxxxxxxxxxx