Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] [-Continued-] » Deel 17

Save your kisses for me..!x [TC] [-Continued-]

14 maart 2009 - 21:32

341

3

242



Deel 17

Deel 17

Tom POV

Geen zin in school, geen zin in school; gaat er heel de tijd door mijn hoofd als ik het plein op loop, al snel verandert die gedachte door een gedaante dat het bureau van de directeur in verdwijnt. Bill! ‘waar zit jij zo naar te kijken?’, vraagt Jonas die me niets begrijpend aanstaart. ‘O niets hoor.’, en ik glimlach effe. ‘blijven we buiten zitten?’, en ik kijk de jongens vragend aan. Ze knikken maar en we zetten ons op een bankje, zo dat ik goed zicht hem op de deur van het bureau van meneer de directeur, het bureau waar mijn hartje zit. ‘Tom je doet raar.’, merkt Mathijs op. ‘nietes!’, ‘jawel, het is net of de deur van het bureau je aantrekt je zit er heel de tijd naar te kijken alsof het je alles is en zo kan weglopen!’, ‘kan het ook.’, mompelt Jonas die zijn blik gevestigd heeft op de deur, Bill komt buiten lopen. ‘o mijn God Tom! Dat meen je niet hé!’, roept Mathijs uit. Ik zucht, ach ja, ze dachten natuurlijk dat ik Bill al was vergeten en hem dus nooit meer zou tegenkomen en al die zooi. ‘wat zal ik zeggen…’, ‘niets.’, komt Mathijs er weer tussen die met zijn ogen rolt. ‘doe normaal!’, en Jonas geeft hem een duw tegen zijn zij. ‘hé, waar was dat goed voor?’, ‘doe gewoon fucking normaal!’, ‘doe ik toch!’, ‘nietes!’, ‘stop!’, en ik ga voor hun neus staan. ‘Ho Tom doe rustig.’, ‘ik ben rustig, jullie moeten gewoon niet zo op elkaar vitten, hou het gezellig ja?’, dan trilt mijn gsm, ik neem hem uit mijn zak. Nieuw bericht van: Bill!<3. Ik grijns en open het bericht.

Heey Tompje!
Binnenkort geef ik jou misschien les! ^-^
Xx Bill!<3


Oké, hij heeft de job dus, automatisch begin ik in mijn handen te klappen als ik mijn gsm heb weggestoken. ‘oké, en waarom ben jij zo blij?’, vraagt Jonas met een grijns. ‘Goh, misschien omdat Bill vervang leerkracht hier is op school!’, ‘oké, en daar doe je zo…’, maar meteen zwijgt hij.


Reacties:


Hugbear
Hugbear zei op 11 maart 2010 - 20:12:
weet je.. gingen alle sollicitatiegesprekken maar zo simpel


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 17 maart 2009 - 19:18:
verderverderverderverder!!!!!!!


MoonRocker zei op 16 maart 2009 - 17:40:
=O verdergaannn