Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Standalones By SpamTijger » Live Cinema

Standalones By SpamTijger

4 okt 2008 - 21:49

883

1

230



Live Cinema

Gebaseerd op Harry Potter, Sjakie en de chocoladefabriek, De kleine zeemeermin.

Nienke is een meisje van 12 jaar en woont bij haar oma. Ze gaat in haat eentje naar de cinema, als ze een ticket heeft gekocht gaat ze de zaal binnen, verbaast kijkt ze rond. Er is niemand, maar ze gaat toch zitten. Plots Ziet ze overal om haar heen de kleuren van de regenboog, Plots verschijnen Donald Duck en Bambi om haar heen. Ze Valt in een Diepe, Diepe plas, een plas zo diep als de zee. Ze kan niet ademen maar enkele snijdende planten geven haar kieuwen. Er komt iets op haar af, ze kan niet zien wat er op haar afkomt, en plots ziet ze wie het is het is Ariël de kleine zeemeermin. Ariël zegt Hallo en neemt haar mee naar Maraqua. Nienke ziet allemaal rare wezens en Ariël ziet haar naar die wezens kijken en zegt dat zijn Aicha’s, Nienke vraagt of ze ooit weer een mens kan worden aan Ariël. Ariël knikt, maar dan moet je naar de Toverheks. Die heks maakte mij ooit is een mens in ruil voor mijn stem. Nienke vraagt of ze er naartoe willen gaan en Ariël neemt haar me naar de Toverheks. De Toverheks zegt: In ruil voor jouw prachtige staart geef ik je 2 mooie benen en teleporteer ik je, Nienke zegt ja en de Toverheks zegt een rare spreuk. Nienke ziet weer een flits met de kleuren van de regenboog en valt in de wereld van Hokus Pokus. Plots komt er iemand voor Nienke staan, en zegt Hoi, ik ben Harry Snotter de domste tovenaar dat ze zeggen… En Harry Snuit zijn neus, Nienke ziet hoe vuil zijn zakdoek is en geeft hem een propere zakdoek. Nienke zegt: Ik ben Nienke! Harry vroeg aan Nienke of ze mee naar de Vliegles wou. En Nienke zij ja, maar ik heb geen bezem! Harry Gaf Nienke haar zijn oude bezem en Nienke kuiste meteen het snot af de bezem, en ze liepen samen naar de vliegles. Eens ze op het vliegveld waren zij Jufrouw Blezem Dat ze hun bezem links van hun op de grond moesten leggen en dan “op!”ť moesten roepen, bij Nienke lukte dat meteen maar bij de rest van de groep niet. Nienke had al snel onder de knie hoe ze moest vliegen en ze vloog over de hele school en ze zag zelfs Scheurbek vliegen en toen ze vol bewondering naar Scheurbek keek vloog ze in een tunnel van regenboogkleuren en ze viel uit het niets op een schoolbank. En een juf met een Grote pukkel zij: Schrijf 1000 keer “ik mag niet vallen uit het niets in de klas”ť. Nienke keek rond en zag dat er wel zo’n 100 kinderen op schoolbanken zaten en dat er eentje met ezelsoren in de hoek stond. De juf met de pukkel zat te schrijven op het bord en Nienke sluipte stilletjes naar de deur, en de juf met de pukkel bleef gewoon doorschrijven. En nienke opende de deur Zette 1 stap vooruit en viel op haar staartbeentje op een harde vloer. Voor haar zat een oude man, en die man zij: ik ben Debozedirecteur en omdat jij wou weglopen Stuur ik je naar het strafoord en ik verzeker je dat het daar niet prettig is! Nienke wou iets zeggen maar Maar de Directeur zij meteen: Silentium! Nienke keek raar op en plots was de vloer onder haar verdwenen ze zag de kleuren van de regenboog. Nienke viel in een wereld van snoep en chocola en keek vol bewondering om haar heen en plots uit het niets stonden Willie Wonka en Sjakie voor haar. En Sjakie zei: Welkom in het Strafoord, dit is de wereld van Snoep en Chocolade. Waarop Nienke antwoordde: Maar dit is toch een paradijs? Nienke pakte een pluk gras en at het op, heerlijk zei ze en plots moest ze gaan zitten. Ze voelde zich misselijk. Willie Wonka en Sjakie lachten en Sjakie zei: Dacht je nu echt dat dit een paradijs was? Het noemt niets voor niets een Strafoord! Nienke zei: Hoe kom ik hier uit? En Sjakie antwoordde: Door een tijdje dit snoep te eten, Hoe vies het ook is of anders…! Wat anders dan? Vroeg nienke, Sjakie Zweeg en liep weg. Nienke Zocht naar een uitgang tot het Donker werd maar ze vond niks, Nienke legde zich neer in het eetbare gras en viel met een grote honger in slaap. Ze Wereld wakker in haar eigen kamer en dacht: was dit nu een droom? Nienke deed haar Kleren aan en ging naar beneden maar ze zag haar oma niet Ze zocht in het hele huis en in de laatste kamer waar ze keek zat haar Oma. Haar oma Veranderde plots in een lelijk monster en wou haar pakken, Nienke rende zo hard ze kon maar het monster haalde haar in. Het monster pakte haar vast en Nienke werd wakker in het Strafoord. Een week ging voorbij in het Strafoord en Nienke was zo ziek als een hond van het snoep. Nienke zette zich in het eetbare gras en plots zag ze weer een regenboogflits. En ze zat gewoon in de Cinema zaal De Zaal zat helemaal vol en Nienke kon nog net het einde van de film zien.

Was dit nu een droom?

The End ^^


Reacties:


Luzifer
Luzifer zei op 12 okt 2008 - 0:03:
Lol!!