Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » We lost a dream we never had. » finily

We lost a dream we never had.

15 maart 2009 - 15:52

201

0

207



finily

"Iets." grijs ik mysterieus, wetend dat ze daar neit tegen kunnen. Bill trekt zijn smoel alweer open en snel sla ik hem in zijn gezicht, als reflex. "Shush! Niets zeggen, dat zien ze wel dalijk." grijns ik. Een paar puppyogen kijken me aan. "Je sloeg me!" murmelt hij. Ik knik. "Omdat jy nooit je mond dichthoud." breng ik tegen hem in.
"Nou heeft die klootzak nog steeds niet geholpen." zeg ik met een arrogant gezicht.
Iedereen schiet in de lach als ik het me besef.
"Ja hallo, jullie hebben niet een dood en een levend iets in je buik hoor." zeg ik onverwacht.


Tom kijkt van Ely naar Bill : ehm gefeliciteerd?' zegt hij voorzichtig.Ely schiet in de lach :'ja dankje hea! maar die andere mag er best wel uit' ratelt ze.'Rustig Elyshí¡ volgensmij is dat gewoon niet goed nu voor de andere baby' zegt bill. 'Hmm klinkt logisch' mompel ik lachend en kan het niet laten Tom een kusje op zijn neus te geven.Hij lacht zachtjes en geeft me een knuffel :'ik hou van je' 'Love you 2' fluister ik.
'Nou ik weet niet van jullie maar als we weg mogen ga ik maar alvast inpakken hoor' roept Elyshí¡ weer en springt van het bed af.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.