Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Fall again • Harry Styles [afgewerkt] » Twenty-five

Fall again • Harry Styles [afgewerkt]

27 aug 2012 - 20:01

1196

1

259



Twenty-five

Thanks for your reviews, they mean a lot to me. <3

‘So, problem solved?’ Stak Louis zijn handen in zijn broekzakken en keek Harry met opgetrokken wenkbrauwen aan. Hij zond me een vragende blik, waarop ik knikte en naar Louis opkeek. ‘We’re good again’, antwoordde ik en glimlachte voorzichtig naar Harry. Hij gaf me eenzelfde lachje terug en keek me in de ogen, terwijl ik Louis naast me hoorde draaien en zuchten. ‘Ik ga de anderen uit hun bed halen, ik heb honger’, mompelde hij en verliet ons om zijn plan werkelijkheid te gaan maken. Nog voor hij twee meter van ons verwijderd was, vielen zijn voetstappen weg en vroeg hij: ‘Willen jullie al iets of…?’ Mijn blik van Harry wegdraaiende, schudde ik snel het hoofd en bedankte hem. ‘If i eat, i’ll throw up’, verontschuldigde ook Harry zich bij hem. Louis haalde dan maar zijn schouders op en huppelde verder naar de anderen, waarop ik hem hoofdschuddend nakeek en lachte. ‘So, do you want to hang out with me or something?’ Harry keek naar me op glimlachte voorzichtig. ‘To do what?’ ‘We zouden verder het bos kunnen intrekken’, antwoordde hij en pulkte aan zijn jeans. ‘Harry, I don’t know if-’ ‘As friends Rose, that’s what friends do, they hang out’, legde hij me snel uit voor ik hem kon afwijzen. Twijfelend keek ik hem aan en beet op mijn lip, lijdend onder de enorm zielige blik die hij me ondertussen gaf. Al snel draaide ik met mijn ogen en zuchtte. ‘Okay okay, but not like this’, gaf ik toe en wees naar het korte shortje en topje die mijn pyjama moesten voorstellen. 'I don’t really bother about that’, grijnsde hij maar veranderde al snel van mening onder mijn waarschuwende blik, ‘wait no yes you’re right, you should really get undressed. No, you should change your clothes I mean.’ Dit keer kwam zijn gestuntel niet ongemakkelijk over, maar wist ik dat hij het goed meende, overtuigd door mijn vertrouwen in hem. ‘You suck at pretending’, fluisterde ik terwijl ik langs hem liep en lachte. ‘Shut up okay’, riep hij me quasi-beledigd na voor ik opnieuw in mijn tent verdween en me, ondanks de spontane lachbui en de hoogte van de tent die me hinderden, zo snel mogelijk in een geschikte jeans probeerde te heisen en hoopte dat Louis niet de plotse drang zou hebben om in zijn koffer naar haarlak ofzoiets te komen graaien.

‘So, while I was waiting for my friend to get dressed’, begon Harry toen we even later door de dichtere begroeiing van het bos liepen, ‘I got a great idea.’ ‘Wat dan?’ vroeg ik hem en keek naar hem op. Hij haalde zijn handen uit zijn broekzakken en zette zijn woorden met gebaren wat kracht bij toen hij antwoordde. ‘Nu we hier toch zijn, kamperen is niet het enige ding op ons lijstje’, eindigde hij grijnzend. ‘Wait, does this has anything to do with the skinnydipping?’ hield ik ook halt en was meteen op mijn hoede. ‘No, it’s less fun but still very amusing.’ De ondeugende grijns en al even gevaarlijke schittering die in zijn ogen verschenen, bleken later inderdaad op een geweldig idee te wijzen. ‘Modder, ben je serieus nou?’ Stond ik eerst heel sceptisch naar Harry te gapen en voelde me al vies door er enkel maar aan te denken. ‘Don’t be silly Rose’, kreunde hij en schudde lachend het hoofd. ‘It’s fun, we did this before remember.’ Right. Ik zag hoe hij zich bukte en over de grond spiedde, waarop ik onmiddellijk enkele stappen achteruit deed. ‘Harry what are you…’ begon ik langzaam en vertrouwde hem voor geen haar toen hij met een handvol drab weer rechtkwam en me breed grijnzend aankeek. Zonder verder na te denken, was ik me meteen bewust van zijn bedoelingen en zette het gillend op een lopen. Harry liep met een luide bulderlach achter me aan. ‘Als je dat ding gooit dan zorg ik er eigenhandig voor dat het hele land je in je blootje ziet!’ Mijn dreigementen verdwenen loos onder zijn hysterische gelach en mijn zware gehijg, leken hem totaal niet van de wijs te brengen. ‘You already did!’ riep hij terug. ‘Than maybe we should put that on our list too!’ Niet veel na mijn laatste uithaal werd het lopen moeilijker door de vele bomen en mijn vreselijk slechte conditie, waardoor Harry me inhaalde en ik voelde hoe zijn hand mijn bovenarm vastnam en me stopte. Met ogen groot van schrik draaide ik naar hem om en kreeg een koude, kleverige klets vol modder in mijn gezicht. Ik piepte bij de stank die het met zich meebracht, en kreunde toen ik een straaltje van dezelfde substantie langs mijn rug naar beneden voelde lopen. ‘Now I’ve got mud in my underwear’, gromde ik en keek hem met op elkaar geklemde tanden aan. Hij lachte me vierkant uit. ‘Am I really friends with someone like this?’ ‘Like what?’ ‘You’re being silly and really, really sassy Rose’, trok hij daarna een enorm overdreven verbaasde uitdrukking en maakte een nadenkend gebaar waardoor mijn stemming plots helemaal oversloeg. ‘Now it’s so fucking on Styles’, brulde ik in een reactie op zijn belediging en bukte me, duwde mijn vingers in de losse aarde en greep Harry bij de bovenkant van zijn te losse jeans, als hij een poging deed te ontsnappen en daarbij de foute keuze maakte om de andere kant uit te rennen. Zonder verder nog na te denken, trok ik zijn broek een eindje omlaag en gooide de slijmerige modder er met het grootste amusement in. Hij sprong meteen in de lucht, probeerde een uitvlucht te zoeken, maar schoof daarbij uit over de natte grond en trok me al snel mee in zijn val. Lachend en gierend van plezier belandden we beiden in de modderpoel. ‘Now we’re equal’, lachte ik en duwde mijn hand even in de bruine drab alvorens ik mijn hand op zijn shirt legde en een donkerbruine handafdruk achterliet. Zijn blik vertrok van geamuseerd naar gedegouteerd, van geschokt naar kwaad en bleef uiteindelijk stilstaan bij iets wat me niet echt gepast leek. Hij keek me diep en doordringend aan, hield me gevangen gedurende ons oogcontact. Alsof hij wist dat dit me van de wijs zou brengen en ik er iets van zou zeggen, greep hij op precies hetzelfde moment mijn achterhoofd vast en trok me opnieuw naast hem in de modder. Ik belandde gillend naast hem en schoot daarna opnieuw in de lach. ‘You ass!’ gaf ik hem een elleboogstoot tegen zijn zei en grinnikte. Met mijn hoofd naast het zijne en bijna geen besef meer van de vieze geur die dit gevecht ons bezorgde, keek ik naar de nauwelijks zichtbare lucht en de hoge bomen boven me. ‘Op deze manier is het veel aangenamer voor ons beiden Harry’, zuchtte ik met mijn blik op oneindig gericht. ‘Agree’, was hij het met me eens. Genietend van de stilte, vergat ik onze eerdere aanvaringen even en sloot ik mijn ogen in een moment van pure waanzin. Want waanzin, nee pure gekte was het toen Harry uitgerekend dat moment uitkoos om een dikke veeg modder over mijn gezicht te smeren en ik helemaal gek werd. ‘But this is even better’, fluisterde hij in mijn oor en lachte.


Reacties:


Tweety
Tweety zei op 5 sep 2012 - 17:38:
WAHAHAHAHA IK LACH ME HIER DOOD JONGEN XD