Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » He takes me to another world » ~2

He takes me to another world

27 aug 2012 - 23:51

550

4

309



~2

Niet zo'n heel lang hoofdstuk, maarja. Niets aan te doen. Eneeh, tips & reacties zijn meer dan welkom! Enjoyx

‘Stef!’ roept mijn moeder. ‘Je bent er al sinds je terug kwam van de bakker niet helemaal bij met je hoofd. Wat is er?’ ze gaat naast me zitten op de bank en slaat een arm om me heen.
Ik kijk mijn moeder raar aan. ‘Mam, er is niets. Ik heb alleen een jongen ontmoet toen ik naar de bakker ging, dat is alles.’ zeg ik terwijl ik met mijn haar speel. Daarna sta ik even op en loop naar de keuken. Ik schenk wat cola in een glas en ik loop weer terug naar de bank.
‘Oeh, ben je verliefd?’ plaagt mijn moeder.
Ik neem een slok van mijn cola, waar geen prik meer aan zit. ‘Nee mam, hoe word je nou verliefd als je elkaar alleen maar tegen komt?’ zeg ik. Ik kijk mijn moeder even heel serieus aan, maar door haar lachende gezicht kan ik niet lang serieus kijken, en schiet ik in de lach.
‘Dus ik krijg er geen schoonzoon bij?’ vraagt m`n moeder op een gegeven moment.
Ik glimlach. ‘Nee mam, nee.’ Ik neem nog een slok van m’n cola, maar het is echt niet lekker meer, dus besluit ik het maar weg te gooien.
Mijn moeder staat ook op en loopt met me mee naar de keuken. ‘Ik ga maar eens aan het eten beginnen,’ zegt ze.
‘Oeh,’ begin ik. ‘Wat eten we?’ Ik stroop mijn mouwen alvast op om te gaan helpen, want ik hou van koken.
‘Tomatensoep!’ zegt mijn moeder. Yes, mijn lievelingseten. ‘Help je mee?’
Enthousiast help ik mee met het eten maken, en als het klaar is roep ik mijn broer. ‘MIKE! ETEN!’ roep ik via de deuropening naar boven. Als snel rent mijn broer naar beneden en hij schuift aan tafel.
Ik pak een bord en gooi er wat soep in. Ik pak een lepel en begin te slurpen, expres, omdat mijn broer dat haat.
Hij kijkt me boos aan. ‘Stef, stop! Anders verbouw ik je kamertje wel even! Of nee nog beter, je gezicht!’ zegt hij geniepig.
‘Ach, wat hebben jullie toch een goeie broerzus relatie!’ zegt mijn moeder. Ik lach om haar opmerking en slurp daarna mijn hele bord leeg.
Daarna loop ik naar mijn kamer en droom ik weer weg over vanmiddag. Hoe Harry naar me keek, hoe hij lachte, en mijn leven redde. Misschien heeft mijn moeder wel gelijk over die verliefdheid… Maar sinds wanneer gaat dat zo snel? Verliefdheid komt toch pas als je elkaar beter kent? Niet als je elkaar 5 minuten kent…
Ik wil er even niet meer aan denken en zet wat One Direction liedjes aan. Maar telkens als ik Harry’s stem hoor, geeft mijn hart een sprongetje.
Ik probeer ergens anders aan te denken, maar dat lukt gewoon niet. Als ik hem ooit nog eens spreek, gaat hij me vast raar vinden. Vooral als ik vertel dat ik na 5 minuten met hem praten verliefd op hem ben geworden. Want zeg nou zelf, dat is nog al vreemd.
Na nog een paar uur dagdromen val ik met een hoop vragen in slaap, bijvoorbeeld: is die verliefdheid wel wederzijds?
Maar één ding weet ik wel, als liefde op het eerste gezicht bestaat, is dit daar zo’n typisch gevalletje van.


Reacties:


PeachyFull
PeachyFull zei op 31 dec 2012 - 0:46:
Je hebt net mijn karakter beschreven. Ik gooi frisdrank altijd weg omdat ik het opeens niet meer lekker vind smaken, ik en mijn broer doen ook zo tegen elkaar, tomatnsoep is mijn lievelingseten


Letra
Letra zei op 28 aug 2012 - 19:32:
Weetje, je schijft echt zo zoo gooed!
Omg. I like this story & Stef's karakter & Harry natuurlijk ;3
Snel verder meid!

Kus :'


Tweety
Tweety zei op 28 aug 2012 - 17:18:
VERDER I LIKE IT


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 28 aug 2012 - 15:43:
Maar één ding weet ik wel, als liefde op het eerste gezicht bestaat, is dit daar zo’n typisch gevalletje van.

haha, die zin is geniaal!!