Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Fall again • Harry Styles [afgewerkt] » Twenty-seven

Fall again • Harry Styles [afgewerkt]

28 aug 2012 - 19:39

662

1

250



Twenty-seven

Dankjewel voor jullie reacties haha, they mean a lot to me.

Uiteindelijk zijn we, na een uitgebreide douche bij Harry thuis, toch nog een weekje gebleven en heb ik de tijd van mijn leven gehad. Naast het moddergevecht volgden ook nog de horrorverhalen aan het kampvuur waarbij Louis bijna mijn handen brak dankzij zijn stevige grip op ze, het ouderwetse paintballen op een open terrein even verderop en ging de grap die ik, Danielle en Stephanie met de jongens wilden uithalen toch nog door. Met een heleboel gelach en nog meer rode wangen als gevolg natuurlijk. Sinds dat kampeeruitje zijn er weken, zelfs maanden voorbij gevlogen waarin ik me rot amuseerde en met steeds meer enthousiasme naar de anderen toeging. Incluis Harry, die zich afgezonderd van de geniepige dubbelzinnige opmerkingen en grijnzende blikken waar ik niets van begreep, perfect aan zijn belofte hield en de beste vriend was die ik kon wensen. Sindsdien had ik hem niet enkel leren kennen met dat tikkeltje arrogantie waarvan ik me bewust was dat hij het bezat, maar ook als de grappige en uitgelaten jongen die hij was. We brachten steeds meer en meer tijd samen door en groeiden, tot grote vreugde van alle anderen, weer naar elkaar toe. Ook de pers genoot hier zichtbaar van, en hoewel de slaven van dit massamedium me soms mateloos irriteerden, vond ik het al lang geen last meer om met enkele van Harry’s fans op de foto te gaan, al wende het niet. Ook ons lijstje met ‘done’ en ‘to do’’s was ondertussen sterk gegroeid, maar, ik was nog altijd niet verliefd op hem en zich bewust daarvan, leek Harry echt zijn best te doen om verder te gaan zoals ik hem eerder geboden had. Sinds kort ging hij uit met een model genaamd Elisa Blunt, hoewel de band’s management zijn relatie harder toujuichte dan hij dat zelf leek te doen. Aangezien Harry de laatste tijd meermaals zwaar naar de pers had uitgehaald in pogingen om mij te beschermen, was hij niet echt geliefd bij journalisten of fotografen en kon hij wel wat ophemeling gebruiken. Hij had al meermaals gezegd dat een nieuwe relatie daar niets aan zou veranderen en ze nog altijd beter hun mond over mij konden houden, maar dat meisje was wél een goede partij. Een nieuwe scheut in het celebritywereldje, rijk, ongelooflijk knap en een prima voorbeeld van het perfecte beeld dat de maatschappij ons tegenwoordig opdringt, maar vooral ook erg manipulatief. Een eigenschap waardoor zij de geschikte persoon was om de covers van dagbladen, inhoud van kranten, nieuwsitems en internetfora’s volledig naar haar hand te zetten en -iets waarvan ik honderd procent zeker ben is dat het tegen betaling was- Harry er zo goed mogelijk te laten uitkomen. Ik had haar slechts een paar keer ontmoet en mocht haar niet zo, maar bleef Harry desondanks aanmoedigen omdat hun moeilijkheden ‘logisch waren, kijk naar ons een paar maanden geleden.’ Dat was wel het minste wat ik hem verschuldigd was. Bovendien voelde ik me gewoon goed bij hem en konden we over alles praten, wat ervoor zorgde dat de awkward momenten steeds minder voorvielen. Geleidelijk aan kwamen ook veel van mijn herinneringen weer terug, hoewel er nog altijd een zwart gat zat op bepaalde plaatsen in mijn geheugen en dat nooit echt ver weg leek te zijn. Maar mensen hadden geduld met me, net zoals ik opgroeide en leerde dat ook met mezelf te hebben. Ik nam mijn leven weer op waar anderen beweerden dat het gepauzeerd was, en had kort geleden zelfs besloten hetzelfde te doen met mijn studies en opnieuw te beginnen. Na talloze uren rondsurfen op het internet, bibiliotheekboeken raadplegen en informatiebrochures zoeken, had ik eindelijk mijn ding gevonden. Ik zou mijn studies psychologie en sociologie vanaf het begin weer doornemen, en dat in de stad van de vele fylosofen en dichters: Parijs. Althans, dat was waar ik sindsdien van droomde. Hoe ik er überhaupt moest geraken was één probleem, het de rest van mijn levensgezellen vertellen was een ander. En weliswaar het grootste.


Reacties:


ZoeyRedbird
ZoeyRedbird zei op 28 aug 2012 - 20:29:
lees ik het nou goed?? gaat ze nou naar parijs?? maar dan kan harry niet mee!!! zeg aub dat ik het fout gelezen heb!!!!